Juli-jente Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Hei alle sammen Jeg går og pønsker på å arrangere et surprise-party, men mangler lokale. Jeg har fått noen tips, men ønsker å undersøke flere steder før jeg bestemmer meg.. Er det noen av dere som har noen tips til lokaler i Oslo som man kan leie (til en rimelig penge..), med plass til 60 personer som innehar kjøkken og toaletter? Jeg skal stå for mat og alkohol selv, så dette må være et sted hvor man kan ha et lukket privat selskap... Jeg er på utkikk etter et lokale som er hyggelig og som kan by på en litt intim atmosfære... "gymsal"-preget blir nemlig litt feil..... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Frysja 33 ved Stillatorget. Vi leide det til gubbens 30 årslag i vinter. Veldig ok lokaler og veldig ok folk som leier det ut. Du får sikkert komme og ta en titt på det. http://www.bydel-nordre-aker.oslo.kommune.no/default.asp?page=/Fritid-i-narmiljoet&id=74943 (Scroll litt ned på sida, så finner du det.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.