Gå til innhold

Hvor dyr er en tannlegetime?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos tannlegen i går. Ingen hull heldigvis.

Tannlegen tok røntgen og fjerna tannstein. Det tok han 500 kr for. Jeg synes det var dyrt...

Hva tar din tannlege for tilsvarende? Er det på tide at jeg finner meg en ny, eller er den prisen vanlig?

Skrevet

Akkurat det samme som din. Helt normal pris, egentlig en av de billige.

Skrevet

jeg betaler 590,- for det samme... Tar max 7 minutter med bilder og alt.. Tør ikke tenke på prisen hvis ejg har hull!

Kan man forresten sette dette opp på det kortet man får på apotektet for å få frikort?

Hva med røngten av øyne?

Skrevet

jeg betaler 590,- for det samme... Tar max 7 minutter med bilder og alt.. Tør ikke tenke på prisen hvis ejg har hull!

Kan man forresten sette dette opp på det kortet man får på apotektet for å få frikort?

Hva med røngten av øyne?

Da ser det ut til at jeg får være fornøyd med den tannlegen jeg har da...

Skrevet

Det er standard satsar dei bruker, dei som er medlemmer av ... kva er det no den heiter, den tannlegeforeninga...? Hos min tannlege står det plakat med satsane oppslått på venterommet. Det ER dyrt... :-(

Som du ser, vi betaler omtrent det same alle saman. =sukk= Og det er når det "ikkje er noko". Men, men. Tannsjekk må vi jo ha.

Skrevet

Det er standard satsar dei bruker, dei som er medlemmer av ... kva er det no den heiter, den tannlegeforeninga...? Hos min tannlege står det plakat med satsane oppslått på venterommet. Det ER dyrt... :-(

Som du ser, vi betaler omtrent det same alle saman. =sukk= Og det er når det "ikkje er noko". Men, men. Tannsjekk må vi jo ha.

Jeg tenkte ikke over om prisene var slått opp noe sted. Vet heller ikke om han er medlem av den foreningen...

Takk for tipset, skal sjekke det neste gang.

Skrevet

Jeg betaler rundt 500 kr for det, men det er vel anvendte penger, for dersom du går lenge og ikke oppdager hull, blir det fryktelig vondt og fryktelig dyrt til slutt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...