lurulf Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Jeg var hos tannlegen i går. Ingen hull heldigvis. Tannlegen tok røntgen og fjerna tannstein. Det tok han 500 kr for. Jeg synes det var dyrt... Hva tar din tannlege for tilsvarende? Er det på tide at jeg finner meg en ny, eller er den prisen vanlig? 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Akkurat det samme som din. Helt normal pris, egentlig en av de billige. 0 Siter
Spirello Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 jeg betaler 590,- for det samme... Tar max 7 minutter med bilder og alt.. Tør ikke tenke på prisen hvis ejg har hull! Kan man forresten sette dette opp på det kortet man får på apotektet for å få frikort? Hva med røngten av øyne? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Jeg betaler det samme. 500 kroner... 0 Siter
Rubia Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Tror jeg betaler 460.- eller noe sånt for det samme 0 Siter
lurulf Skrevet 7. september 2004 Forfatter Skrevet 7. september 2004 jeg betaler 590,- for det samme... Tar max 7 minutter med bilder og alt.. Tør ikke tenke på prisen hvis ejg har hull! Kan man forresten sette dette opp på det kortet man får på apotektet for å få frikort? Hva med røngten av øyne? Da ser det ut til at jeg får være fornøyd med den tannlegen jeg har da... 0 Siter
Zarine Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Det er standard satsar dei bruker, dei som er medlemmer av ... kva er det no den heiter, den tannlegeforeninga...? Hos min tannlege står det plakat med satsane oppslått på venterommet. Det ER dyrt... :-( Som du ser, vi betaler omtrent det same alle saman. =sukk= Og det er når det "ikkje er noko". Men, men. Tannsjekk må vi jo ha. 0 Siter
lurulf Skrevet 7. september 2004 Forfatter Skrevet 7. september 2004 Det er standard satsar dei bruker, dei som er medlemmer av ... kva er det no den heiter, den tannlegeforeninga...? Hos min tannlege står det plakat med satsane oppslått på venterommet. Det ER dyrt... :-( Som du ser, vi betaler omtrent det same alle saman. =sukk= Og det er når det "ikkje er noko". Men, men. Tannsjekk må vi jo ha. Jeg tenkte ikke over om prisene var slått opp noe sted. Vet heller ikke om han er medlem av den foreningen... Takk for tipset, skal sjekke det neste gang. 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Jeg betaler rundt 500 kr for det, men det er vel anvendte penger, for dersom du går lenge og ikke oppdager hull, blir det fryktelig vondt og fryktelig dyrt til slutt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.