Gå til innhold

Den verste reklamen jeg vet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den verste reklamen, synes jeg er den mot negl sopp. Den der et vesen løfter opp negelen(grøss..) for å sjekke etter sopp. Kjenner jeg får frysninger og må snu meg bort. Helt fryktelig!!

Gjest jalla-jocke
Skrevet

Tross alt bedre enn den elendige Imsdal-reklamen, med han som raner veska til den dama, og hun løper han opp og tar flaska.

Den er bare fæl.

Skrevet

Det er jo det som er meninga da vet du...at om vi ikke husker reklamene for hvor fine de er så skal vi huske dem for hvor dårlige/vemmelige/ekle osv.

Foresten...den gule fyren er neglsoppen...den lokker opp neglen for å hoppe inn under den og lage bråk ;)

Gjest Loppefrø
Skrevet

Hater de fleste reklamer for shampoo, hårfarge og annet kropps- og ansiktspleie! 'Fordi jeg har fortjent det!' Blæææh!

Så hjernedødt altså.

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Helt enig, når jeg ser den krøller jeg tærne og snur meg bort i ren refleks. Den er fæl!

Gjest antireklame
Skrevet

Vel, jeg er drit lei disse reklamene om "Opplysningen 1881" eller 1885, 1985 eller hva fanken de heter. "Hver 3. søk er gratis" synges det.

Merkelig hvor mye nummeropplysning vi skal ha bruk for nå da - ETTER at hele telefonkatalogen ligger på nettet !

Gjest Jeg er dum og misunnelig?
Skrevet

Tross alt bedre enn den elendige Imsdal-reklamen, med han som raner veska til den dama, og hun løper han opp og tar flaska.

Den er bare fæl.

ho dama har stygg rompe da..

Gjest jalla-jocke
Skrevet

ho dama har stygg rompe da..

Helt enig, hun har faktisk en stygg rompe. IKke for stor eller for liten, bare stygg.

Skrevet

Ikke behagelig å se på den der nei :-) Men faktisk minner den meg mest om "bananer i pysjamas", for dermatofytten og bananene har samme stemmen... ;-)

Får fnatt av Mr Lee sumo-reklamen jeg, der en boks med nudler bokser mot en pizza... Hva i all verden er det fyren sier?

Skrevet

Den absolutt verste reklamen er den for en brille-kjede, hvor vekkeklokken piper flere ganger.

Skrevet

jef såg den da jeg var på ferie i holland i sommer. og jeg kan love deg at de har flere som er like grusomme (i samme "serien")

je gsatt å spiste da den kom på skjermen..

maten var ikke i magen lenge nei:)

*grøss*

Gjest rutangis netu
Skrevet

Helt enig, hun har faktisk en stygg rompe. IKke for stor eller for liten, bare stygg.

Ja, flat og brei!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...