Gå til innhold

litt utenom tema

Anbefalte innlegg

Gjest jente12345
Skrevet

Har vært hos lege og tatt alle mulige blodprøver. Fikk som svar at ingenting var galt,utenom avføringsprøvene. De hadde funnet blod i første prøva.

Har time til en tarmundersøkelse og ultralyd på sykehuset. Noe jeg gruer meg veldig til,og som frister lite.

Er det noen som har gjort dette før,og åssen er det?

Hva kan være galt siden man har blod i avføringen?

Noen som vet ????

Hilsen litt engstelig

ps:skriver her,siden det er så dødt på de andre stedene

Skrevet

Fikk du ikke vite noe med legen om hva det kunne være?

Åssen føler du deg ellers da?

Jeg hadde masse blod i avføringen når jeg hadde magesår... men de vil sikkert utelukke endel!

Gjest jente12345
Skrevet

Fikk du ikke vite noe med legen om hva det kunne være?

Åssen føler du deg ellers da?

Jeg hadde masse blod i avføringen når jeg hadde magesår... men de vil sikkert utelukke endel!

Har hatt veldig vondt i magen

over lengre tid.

Vært på sykehus med akutte magesmerter,men de har da kun tatt blodprøver.

Noe min lege syns var meget dårlig og slurvete.

Kontordama var ny,og sa nesten ingenting til meg.

Selv om jeg spurte og gravde.

Var kun:Blodprøvene dine er det ikke noe galt med,så da vet jeg ikke mer...

Hva er symptomene på magesår?

Er det ikke noe de kunne ha funnet ut før?

Skrevet

Har hatt veldig vondt i magen

over lengre tid.

Vært på sykehus med akutte magesmerter,men de har da kun tatt blodprøver.

Noe min lege syns var meget dårlig og slurvete.

Kontordama var ny,og sa nesten ingenting til meg.

Selv om jeg spurte og gravde.

Var kun:Blodprøvene dine er det ikke noe galt med,så da vet jeg ikke mer...

Hva er symptomene på magesår?

Er det ikke noe de kunne ha funnet ut før?

Samme hendte med meg, gikk til legen med magesmerter flere ganger, de skyldte på feil ernæring og diverse... ble rett og slett ikke trodd... ble betraktet som en hypokonder og avist...

Det endte med sykehusopphold... Gastroskopien viste magesår:(

De symptonene jeg hadde var når såret var opent at jeg hadde en sulthets følelse, sure oppstøt, halsbrann og mageverk mellom brøstene (tolvfingertarmen)

De kunne ha stoppet riften, men det endte med blødende magesår... de trodde ikke at det kunne gjelde meg siden jeg var så ung sa de... 27 år...

Ligg unna stress, sterk mat, osv... spis sunn norsk mat, ligg unna kaffe, te, drikk masse vann...

Dessuten vær på legen, og forlang at du blir tatt på alvor!

Gjest Iznowgood_the_real
Skrevet

Samme hendte med meg, gikk til legen med magesmerter flere ganger, de skyldte på feil ernæring og diverse... ble rett og slett ikke trodd... ble betraktet som en hypokonder og avist...

Det endte med sykehusopphold... Gastroskopien viste magesår:(

De symptonene jeg hadde var når såret var opent at jeg hadde en sulthets følelse, sure oppstøt, halsbrann og mageverk mellom brøstene (tolvfingertarmen)

De kunne ha stoppet riften, men det endte med blødende magesår... de trodde ikke at det kunne gjelde meg siden jeg var så ung sa de... 27 år...

Ligg unna stress, sterk mat, osv... spis sunn norsk mat, ligg unna kaffe, te, drikk masse vann...

Dessuten vær på legen, og forlang at du blir tatt på alvor!

Er det ikke en bakterie som forårsaker magesår?

Skrevet

Er det ikke en bakterie som forårsaker magesår?

Nå vet ikke jeg det! Men legen sa til meg at det kunne være en bakterie som forårsaket magesåret, men riften min var stor så det var ikke det med meg sa hun!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...