Gå til innhold

Stygge tenner?

Anbefalte innlegg

Gjest tenna på tørk
Skrevet

Hun har sikkert satt på noe pynt på dem. Og sånnt blir som oftest seende gyselig ut på avstand, og på nært hold også for den saks skyld. I tillegg er det rimelig "harry"...

Skrevet

ser ut som regulering, synes jeg.. og det er visst kult i enkelte kretser..

Skrevet

ser ut som regulering, synes jeg.. og det er visst kult i enkelte kretser..

kan jo hende hun trenger det, da...

Skrevet

Synes ikke det ser ut som regulering, men at de se råtne ut.. Men dersom du ser på basses svar, har hun "egentlig ganske fine" tenner!

Gjest papirtiger
Skrevet

Synes ikke det ser ut som regulering, men at de se råtne ut.. Men dersom du ser på basses svar, har hun "egentlig ganske fine" tenner!

Synes hun har veldig fine tenner..

Men gudene må vite hva hun har gjort på det det bildet i dagbladet.

Skrevet

Ja, kan hende det og, men enkelte rappere putter det på fordi det er kult. Tenkte kanskje det var noe slikt..

Skrevet

Det er faktisk gulltenner (som kan tas av).

Hehe, jeg så det bildet der for et par dager siden, og jeg og sambo lurte forferdelig på hva faen det var som var galt med tennene til den dama, så vi gjorde et raskt google-søk og kom frem til dette ;)

Fælt? Oh yeah :P

Skrevet

Det er faktisk gulltenner (som kan tas av).

Hehe, jeg så det bildet der for et par dager siden, og jeg og sambo lurte forferdelig på hva faen det var som var galt med tennene til den dama, så vi gjorde et raskt google-søk og kom frem til dette ;)

Fælt? Oh yeah :P

Gulltenner? Så det koster antageligvis en formue i tillegg?

Du vet du har for mye penger når...

Skrevet

Gulltenner? Så det koster antageligvis en formue i tillegg?

Du vet du har for mye penger når...

..du betaler for å se schtøggere ut. Nei, send penga til de som trenger det (les: MEG) istedet ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...