Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan fortelle meg litt om voltaren?? er den bra mot muskelsmerter og betennelser i musklaturen? hvilke bivirkninger gir den, og hvilke forhåndsregler er det med bruk av voltaren?? noen som har linker kanskje? Søkte på voltaren her, men fikk opp så mange innlegg at jeg ikke tar meg tid til å studere dem så nøye nå.

Skrevet

voltaren fungerer godt mot betennelse i ledd og sener. Virker raskt.. MEN vær obs på at de er sterke for magen.. Du husker kanskje at jeg har skrevet her tidligere om magesmerter osv.? Legen min mener det kommer av voltaren-knasking...

Først trodde de det var magesår siden jeg hadde brennende smerter + magesyre/sterk halsbrannall hver dag, så trodde de jeg hadde gallestein siden jeg fikk anfall som minnet om gallestein. Jævlige smerter med andre ord.. Som sagt tror legen at vi kan skylde på voltaren. Nå har jeg fått celebra som er minst like effektive og snillere mot magen. Så anbefaller heller dem

Skrevet

voltaren fungerer godt mot betennelse i ledd og sener. Virker raskt.. MEN vær obs på at de er sterke for magen.. Du husker kanskje at jeg har skrevet her tidligere om magesmerter osv.? Legen min mener det kommer av voltaren-knasking...

Først trodde de det var magesår siden jeg hadde brennende smerter + magesyre/sterk halsbrannall hver dag, så trodde de jeg hadde gallestein siden jeg fikk anfall som minnet om gallestein. Jævlige smerter med andre ord.. Som sagt tror legen at vi kan skylde på voltaren. Nå har jeg fått celebra som er minst like effektive og snillere mot magen. Så anbefaller heller dem

Det er individuelt. Jeg har også brukt begge deler, og for meg fungerer det best med Voltaren stikkpiller. Snillere mot magen. Celebra ble jeg skikkelig dårlig av, svimmel og konstant tørr i munnen.

Skrevet

Jeg har brukt Voltaren på grunn av ryggsmerter. For meg var de helt greie, men de kan være sterke for magen, men jeg merket ikke noe til det.

Gjest Kvinne i 40-årene
Skrevet

Jeg bruker Voltaren mot menssmerter, og det er det eneste som hjelper. Har ikke hatt noen bivirkninger. Men så bruker jeg det da også bare akkurat de dagene.

Skrevet

Herregud her var jo lista over bivirkninger lang som et vondt år...

Lista over bivirkninger er alltid lang på de aller, aller fleste preparater.

*alle* bivirkninger skal rapporteres. De fleste har ikke bivirkninger.

Ta Voltaren, de pleier å være effektive. Mest vanlig bivirkning er magesmerter om du skal bruke dem mye, eller om du har veldig sensitiv mageslimhinne. Derfor er det lurt å ikke ta dem på tom mage. Slik er det også med Ibux, Naprosyn og liknende preparater. (betennelsesdempende)

Gjest uten signatur
Skrevet

Celebra er det enkelte som reagerer sterkt på, en slags allergisk reaksjon. Har jeg hørt. Bruker ikke slike selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...