Gå til innhold

FU: Ble du slått som liten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du og Åsemor søsken?

Hvem? Åsemor jeg jeg? I såfall nei.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• lurulf

4

• Prozak

3

• morsan

2

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Ja, ble slått systematisk på rumpa av faren min som avstraffelse.

Aner ikke hvorfor. Det var da han kom fra jobb, så det var tid mellom årsak til avstraffelsen kom. Det var fra jeg var liten til jeg ble ca. 5 år. Altså ca. 1 - 5 år gammel.

Skrevet

Nei. Bare litt juling av storebror! ; ) Men ikke noe alvorlig, dytting og lugging.. helt vanlig. Fikk EN ørefik av mamma en gang. Kalte henne noe stygt, husker ikke hva...

Skrevet

Hvem? Åsemor jeg jeg? I såfall nei.

Det virket som om du var broren som Åsemor så fikk juling og som dere begge så på at moren deres fikk juling utfra måten du svarte på Åsemor sitt innlegg.

Men nå har du jo avkreftet det...

Gjest Blåøyd som liten
Skrevet

Ble du slått som liten? Ja

Fikk du ørefik eller juling? Jeg fikk vel det som kalles bank kan man si.

Hvor mye skulle til for at du gjorde deg fortjent til å bli slått? Hehe, det var jo del av spillet det da. Jeg visste ikke hvor grensen var. Det kunne være hva som helst og ingenting.

Nå som det er 15 år siden sist går jeg fortsatt og venter på neste slag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...