Moraki Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Er du og Åsemor søsken? Hvem? Åsemor jeg jeg? I såfall nei. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Jeg ble aldri slått som liten. Er født i '82... 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Ja, ble slått systematisk på rumpa av faren min som avstraffelse. Aner ikke hvorfor. Det var da han kom fra jobb, så det var tid mellom årsak til avstraffelsen kom. Det var fra jeg var liten til jeg ble ca. 5 år. Altså ca. 1 - 5 år gammel. 0 Siter
Spirello Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Nei. Bare litt juling av storebror! ; ) Men ikke noe alvorlig, dytting og lugging.. helt vanlig. Fikk EN ørefik av mamma en gang. Kalte henne noe stygt, husker ikke hva... 0 Siter
lurulf Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Hvem? Åsemor jeg jeg? I såfall nei. Det virket som om du var broren som Åsemor så fikk juling og som dere begge så på at moren deres fikk juling utfra måten du svarte på Åsemor sitt innlegg. Men nå har du jo avkreftet det... 0 Siter
Gjest Blåøyd som liten Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Ble du slått som liten? Ja Fikk du ørefik eller juling? Jeg fikk vel det som kalles bank kan man si. Hvor mye skulle til for at du gjorde deg fortjent til å bli slått? Hehe, det var jo del av spillet det da. Jeg visste ikke hvor grensen var. Det kunne være hva som helst og ingenting. Nå som det er 15 år siden sist går jeg fortsatt og venter på neste slag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.