Gjest en-to-tre-4 Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Tar XP mye mer plass på harddisken enn 2000? Har en pc som er noen år med 2000 installert og lurer på om jeg skal prøve installere XP.. 0 Siter
citoyen Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Problemet er neppe harddiskplassen, men minneforbruket. Windows XP krever mer RAM enn Windows 2000. Du bør ha minst 256MB RAM, helst mer. 0 Siter
Gjest en-to-tre-4 Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Problemet er neppe harddiskplassen, men minneforbruket. Windows XP krever mer RAM enn Windows 2000. Du bør ha minst 256MB RAM, helst mer. Ok, har ikke helt peiling på dette, men er det noen plass jeg kan sjekke hvor mye ram det er før jeg setter i gang og prøver? 0 Siter
citoyen Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Ok, har ikke helt peiling på dette, men er det noen plass jeg kan sjekke hvor mye ram det er før jeg setter i gang og prøver? Hvis du høyreklikker på "Min Datamaskin" på skrivebordet, og velger "Egenskaper", så skal det stå hvor mye RAM du har. 0 Siter
Gjest en-to-tre-4 Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Hvis du høyreklikker på "Min Datamaskin" på skrivebordet, og velger "Egenskaper", så skal det stå hvor mye RAM du har. Tusen takk! Da får jeg prøve det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.