Gjest nettbruk Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Får feilmeldinger(tre på kort tid): "Det har oppstått en kjørefasefeil. Vil du feilsøke? Linje 1898.Feil:forventet" Hva er galt og hva kan jeg gjøre med det? 0 Siter
citoyen Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Gå inn i innstillingene til Internet Explorer, finn de avanserte innstillingene, og skru av visning av meldinger ved skriptfeil. Har ikke Windows her, så jeg kan ikke gi deg eksakt ordlyd. 0 Siter
Gjest nettbruk Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Gå inn i innstillingene til Internet Explorer, finn de avanserte innstillingene, og skru av visning av meldinger ved skriptfeil. Har ikke Windows her, så jeg kan ikke gi deg eksakt ordlyd. "Deaktiver feilsøking i skript"? 0 Siter
citoyen Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 "Deaktiver feilsøking i skript"? Ja, det høres ut som den riktige innstillingen. Sett hake ved den. 0 Siter
Gjest nettbruk Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Ja, det høres ut som den riktige innstillingen. Sett hake ved den. Takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.