BettyBlue Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Dagens! http://pub.tv2.no/nettavisen/okonomi/article275915.ece 0 Siter
Gjest true_love Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Haha leste det tidligere, måtte le for jeg trodde ikke det var mulig den dag i dag. De burde fått velge farge på panne da ivertfall ) 0 Siter
mrxx Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Dette synes jeg er en jævlig god ide. Alle jenter skulle bære dette overalt, tenk så enkelt dette er når gutta er ute på byen. Her bruker gutta en masse tid på ei jente en hel kveld til langt på natt og masse penger på å få henne til sengs. Når du endelig har fått henne i armene og det er hett som faen og det harde er hardere enn noen gang da hvisker hun..." jeg har mensen"... Det nye slagordet bør være: pannebånd til alle jenter over 16 år. 0 Siter
BettyBlue Skrevet 8. september 2004 Forfatter Skrevet 8. september 2004 Dette synes jeg er en jævlig god ide. Alle jenter skulle bære dette overalt, tenk så enkelt dette er når gutta er ute på byen. Her bruker gutta en masse tid på ei jente en hel kveld til langt på natt og masse penger på å få henne til sengs. Når du endelig har fått henne i armene og det er hett som faen og det harde er hardere enn noen gang da hvisker hun..." jeg har mensen"... Det nye slagordet bør være: pannebånd til alle jenter over 16 år. Du sier noe....Hva med å skrive et avisinnlegg om dette? :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Du sier noe....Hva med å skrive et avisinnlegg om dette? :-) Hehe....... 0 Siter
flisa Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Hehe....... Hva skjer når hun hvisker; "jeg har mensen" - da? reiser du deg og går, din pingle? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Dette synes jeg er en jævlig god ide. Alle jenter skulle bære dette overalt, tenk så enkelt dette er når gutta er ute på byen. Her bruker gutta en masse tid på ei jente en hel kveld til langt på natt og masse penger på å få henne til sengs. Når du endelig har fått henne i armene og det er hett som faen og det harde er hardere enn noen gang da hvisker hun..." jeg har mensen"... Det nye slagordet bør være: pannebånd til alle jenter over 16 år. Hehe - sånn jeg ser ut med pannebånd tredd nedover hodet, ville det fungert utrolig godt som prevensjon generelt. 0 Siter
flisa Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Hehe - sånn jeg ser ut med pannebånd tredd nedover hodet, ville det fungert utrolig godt som prevensjon generelt. samme her! :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Hva skjer når hun hvisker; "jeg har mensen" - da? reiser du deg og går, din pingle? Neida flisa, jeg hvisker tilbake: slutt å kyss, du har annet å gjøre:-) 0 Siter
flisa Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Neida flisa, jeg hvisker tilbake: slutt å kyss, du har annet å gjøre:-) egoist - da kunne du jo like godt reist deg opp å gå.... 0 Siter
mrxx Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 egoist - da kunne du jo like godt reist deg opp å gå.... hehe.... 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 hehe...yikes. Ville styrt unna den kassen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.