Gå til innhold

Du må bruke pannebånd når du har mensen.

Anbefalte innlegg

Gjest true_love
Skrevet

Haha leste det tidligere, måtte le for jeg trodde ikke det var mulig den dag i dag. De burde fått velge farge på panne da ivertfall :))

Skrevet

Dette synes jeg er en jævlig god ide. Alle jenter skulle bære dette overalt, tenk så enkelt dette er når gutta er ute på byen. Her bruker gutta en masse tid på ei jente en hel kveld til langt på natt og masse penger på å få henne til sengs. Når du endelig har fått henne i armene og det er hett som faen og det harde er hardere enn noen gang da hvisker hun..." jeg har mensen"...

Det nye slagordet bør være: pannebånd til alle jenter over 16 år.

Skrevet

Dette synes jeg er en jævlig god ide. Alle jenter skulle bære dette overalt, tenk så enkelt dette er når gutta er ute på byen. Her bruker gutta en masse tid på ei jente en hel kveld til langt på natt og masse penger på å få henne til sengs. Når du endelig har fått henne i armene og det er hett som faen og det harde er hardere enn noen gang da hvisker hun..." jeg har mensen"...

Du sier noe....Hva med å skrive et avisinnlegg om dette?

:-)

Skrevet

Du sier noe....Hva med å skrive et avisinnlegg om dette?

:-)

Hehe.......

Skrevet

Hehe.......

Hva skjer når hun hvisker; "jeg har mensen" - da?

reiser du deg og går, din pingle?

Skrevet

Hehe - sånn jeg ser ut med pannebånd tredd nedover hodet, ville det fungert utrolig godt som prevensjon generelt.

Skrevet

Hehe - sånn jeg ser ut med pannebånd tredd nedover hodet, ville det fungert utrolig godt som prevensjon generelt.

samme her! :-)

Skrevet

Hva skjer når hun hvisker; "jeg har mensen" - da?

reiser du deg og går, din pingle?

Neida flisa, jeg hvisker tilbake: slutt å kyss, du har annet å gjøre:-)

Skrevet

Neida flisa, jeg hvisker tilbake: slutt å kyss, du har annet å gjøre:-)

egoist - da kunne du jo like godt reist deg opp å gå....

Skrevet

egoist - da kunne du jo like godt reist deg opp å gå....

hehe....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...