Gå til innhold

Den viktigste nyheten i dag - i følge VG

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er at en fotballspiller har grått mye i forbindelse med bruddet med kona....

Jeg skjønner det ikke.

1) Hvorfor i all verden trenger resten av Norge å vite hvor mye Riise har grått?

2) Jeg vet det er en viktig landskamp i dag, og jeg vet at Riise er en viktig spiller, og at dermed hans privatliv kan affisere spillet hans - men trenger VI å vite hvorfor, da?

- en merkelig verden vi lever i -

Det værste av alt: VG kommer SIKKERT til å selge flust med aviser på denne forsida.

Skrevet

Jeg skal ikke kjøpe den. Gir beng i både Riise og landslaget i fotball.

Skrevet

Jeg kan faktisk ikke tenke meg noe mindere interessant og kjøpte faktisk ikk VG bare på grunn av det. Nå var ikke Dagbaldets 1.side særlig interessant heller, men jeg valgte den.

Skrevet

Forsiden var grunnen til at jeg IKKE kjøpte VG i dag.

Vil jeg lese om Rise kjøper jeg S&H.

Fotballkampen taper vi vel uansett!

Skrevet

Diskuterte det samme i lunsjen i dag. Det er jo ikke sikkert han har sagt det engang...

Skrevet

Tenkte akkurat det samme - og gikk hoderystende forbi avisstativet i dag - uten VG. I forhold til nyhetsverdi kunne man like gjerne kjøpt Se & Hør...

Skrevet

Jeg synes det ofte er slik i VG, jeg! Og ikke bare forsiden, men også hvordan nyhetene blir presentert inni.

Dersom ens eneste kilder til nyheter i løpet av dagen er VG og TV2-nyhetene er det litt vel tabloid etter min smak! ;-)

En "all time favourite" av intetsigende VG-forsider må vel være om da prinsessens første kjærlighetsforhold tok slutt, og VG meldte med krigstyper over hele forsiden:

SLUTT MELLOM MÄRTHA OG THOMAS

*lol*

Skrevet

Jeg synes det ofte er slik i VG, jeg! Og ikke bare forsiden, men også hvordan nyhetene blir presentert inni.

Dersom ens eneste kilder til nyheter i løpet av dagen er VG og TV2-nyhetene er det litt vel tabloid etter min smak! ;-)

En "all time favourite" av intetsigende VG-forsider må vel være om da prinsessens første kjærlighetsforhold tok slutt, og VG meldte med krigstyper over hele forsiden:

SLUTT MELLOM MÄRTHA OG THOMAS

*lol*

Vi har ikke kjøpt VG på en 10 års tid. Blir bare irritert. Det hender jeg kjøper Dagbladet når jeg skal kose meg - må vente el. Ellers klarer jeg meg med å se forsidene i kantina og lese lokalavisen :-)

Ja, og så alle linkene herfra til VG på nett da :)

Skrevet

Vi har ikke kjøpt VG på en 10 års tid. Blir bare irritert. Det hender jeg kjøper Dagbladet når jeg skal kose meg - må vente el. Ellers klarer jeg meg med å se forsidene i kantina og lese lokalavisen :-)

Ja, og så alle linkene herfra til VG på nett da :)

Jeg kan nok ikke "skryte på meg" at jeg ikke har kjøpt blekka! ;-) Men det er sånn typisk sommerlektyre eller en sjelden gang i helga. Av og til kommer det noen unge jenter på døra i 12-tida på søndager og selger VG, og da er det deilig å slå til, der jeg sjokker rundt i "pysjen"! *he he*

Skrevet

Jeg kan nok ikke "skryte på meg" at jeg ikke har kjøpt blekka! ;-) Men det er sånn typisk sommerlektyre eller en sjelden gang i helga. Av og til kommer det noen unge jenter på døra i 12-tida på søndager og selger VG, og da er det deilig å slå til, der jeg sjokker rundt i "pysjen"! *he he*

Hos oss kom de klokken 0900 på SØNDAG - det ble det brått slutt på - tror de tok hintet mitt.....

Gjest alive&kicking
Skrevet

Ja. da burde det vel heller være en større nyhet at Martin Andresen ble pappa i går???

Gjest "Vårt land"
Skrevet

En helt idiotisk forside, og nok en gang er det en journalist som tror at det er dette vi vil ha...På den annen side....VG ER norgest mest solgte avis da....

Skrevet

Ja. da burde det vel heller være en større nyhet at Martin Andresen ble pappa i går???

*lol*

Skrevet

En helt idiotisk forside, og nok en gang er det en journalist som tror at det er dette vi vil ha...På den annen side....VG ER norgest mest solgte avis da....

Nuvel...det er vel heller en redaktør som plukker ut de beste alternativene til dagens forside :-)

Det er KLART vi vil vite hvor mye en fotballspiller (eller hvilken som helst annen a,b eller c-kjendis gråter!

".........................."

Skrevet

Helt enig. VG er ei møkka-avis, det er det ingen tvil om. Likevel kjøper jeg den:-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...