Gå til innhold

FU - Hva er det slemmeste du har gjort mot noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, jeg kom på det da jeg var på en butikk jeg aldri bruker å handle i - og DER, bak kassaapparatet satt den jenta - nå i voksen utgave - som jeg gjorde noe veldig stygt med da jeg var liten. denne jenta var liten og tynn og derfor sa alltid moren hennes at hun skulle bare ta igjen, - "bare klor dem!" kunne hun finne på å rope ut av blokkleiligheten (jeg er vokst opp i blokk). Ja, så hun klorte oss hun, og ikke bare som forsvar, nei - hun var som ei lita rotte, syntes jeg, som plutselig kunne henge i ansiktet ditt med skarpe klør. VEPS! -jeg var litt redd henne, enda jeg var et år eldre og ikke spesielt bitteliten. Jeg kom ofte blødende hjem og fortalte gråtende til mamma at "XXX" hadde klort meg. Mamma var veldig "veloppdragen" den gang - hun ville ikke lage oppstyr, så hun bare formante meg om at i alle fall JEG måtte være snill, så jeg ikke provoserte noen.

Jeg tror det må ha vært det, at jeg fikk beskjed om å holde det inni meg, og bare tie og ikke gjøre noe tilbake, for det var stygt. Tror også mamma var litt redd for disse "gapa-kjerringene" - hun var ung (19 år eldre enn meg - så hun var vel 24 da dette hendte) og kom fra Trøndelag og ble sett på som en fra "gokk", sikkert.

Så en dag, lekte jeg faktisk med denne "XXX" og vi skulle gå inn til henne og hente noe eller sånn. Og helt uprovosert, da hun, foran døra i trappeoppgangen pekte mot noe, så bet jeg henne i fingeren så hardt at blodet piplet, -og så tok jeg hodet hennes og skallet hardt ned i betonggulvet........og så løp jeg livredd hjem til mamma.

Det ble oppvask - moren hennes kom og kjeftet mamma huden full fordi jeg fløy rundt og bet sånn og var så umulig, og jeg husker mamma var helt sjelven og tok i mot.....

Jeg stod der altså i kassakø heromdagen, med arr under øyet etter hennes kloring - og hun kjente ikke igjen meg, også tenkte, jeg ;) - jasså, jeg slo vel vettet ut av deg den gang, siden du havnet her....dumt smilende, med krampeaktig bleket hår og mange rynker....

*ond*

:-)

Skrevet

Hehe.. : ) Den var fin! Slem var du.. men hun fikk vel som fortjent. Jenta hadde sikkert klart seg bedre med en bedre mor.

Det værste jeg har gjort noen gang er å ligge med bastekompisen til kjæresten. Hadde nachspiel der, og kjæresten var sliten og dro hjem. Jeg ble der til dagen etter. Dagen etter kom kjæresten, og NN lata som om han kom ut fra rommet til søstra mens jeg lå på rommet hans. Det verste var at jeg ikke fant trusa mi, og vi var begge dritnervøse for at han skulle finne den siden han slo seg ned i senga der jeg liksom hadde sovet..

Var helt grusomt... Han vet det ikke den dag i dag. Jeg var veldig ung og dum. Og har dårlig samvittighet den dag i dag.

men kompisen hans og jeg hadde en skikkelig knist, og forholdet til kjæresten var dødt.. men allikevel. Ble aldri sammen med han andre siden de var bestiser, og det var kanskje best for han er en drittsekk de lux i dag med narkotikaproblemer,

Skrevet

Hehe.. : ) Den var fin! Slem var du.. men hun fikk vel som fortjent. Jenta hadde sikkert klart seg bedre med en bedre mor.

Det værste jeg har gjort noen gang er å ligge med bastekompisen til kjæresten. Hadde nachspiel der, og kjæresten var sliten og dro hjem. Jeg ble der til dagen etter. Dagen etter kom kjæresten, og NN lata som om han kom ut fra rommet til søstra mens jeg lå på rommet hans. Det verste var at jeg ikke fant trusa mi, og vi var begge dritnervøse for at han skulle finne den siden han slo seg ned i senga der jeg liksom hadde sovet..

Var helt grusomt... Han vet det ikke den dag i dag. Jeg var veldig ung og dum. Og har dårlig samvittighet den dag i dag.

men kompisen hans og jeg hadde en skikkelig knist, og forholdet til kjæresten var dødt.. men allikevel. Ble aldri sammen med han andre siden de var bestiser, og det var kanskje best for han er en drittsekk de lux i dag med narkotikaproblemer,

Oj.. er han kjæresten din enda? Best å holde tett, ja.

Skrevet

Huffda.. Hun hadde nok problemer, den jentungen. Skulle nok hatt en god venninne.

Skrevet

Oj.. er han kjæresten din enda? Best å holde tett, ja.

Nei nei nei! ; ) Jeg har en ny en nå.. eller ny og ny.. det går på det sjette året. Aldri vært utro mot han.

Dette hendte da jeg var 16..

Skrevet

Guri malla! - ja, du kan godt HA litt dårlig samvittighet også da :)

Jeg HAR egentlig det jeg også - jeg forstår ikke at jeg kunne gjøre sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...