Gå til innhold

Noe så jævlig!

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

15

• fei1365380229

13

• libra

12

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hihihi, jeg sendte nettopp den linken til min kjære og spurte om det samme ;-)

Og hvem er det som har så fryktelig lyst til å kjøpe noe som en kriminell voldsmann blir tvunget til å selge, da....?

Beste hilsen fra

Skrevet

Hihihi, jeg sendte nettopp den linken til min kjære og spurte om det samme ;-)

Og hvem er det som har så fryktelig lyst til å kjøpe noe som en kriminell voldsmann blir tvunget til å selge, da....?

Beste hilsen fra

Tror neppe folk lar seg skremme av at det er en raner som har eid huset, når man tenker på at det var mange som ikke hadde noe imot å leie den berømte kårboligen på Romerike..... ;-)

Men jeg tenker naboene hans er fornøyde, nå! Plutselig steg verdien på boligene deres med et par hundre tusen! *he he*

Skrevet

Det må ha vært litt av en jobb å pusse opp og møblere så gjennomført stygt!!!

Skrevet

Bortskjemt, eller? ;-) Hadde blitt glad for hus, uansett hvordan det så ut, jeg.

Men jeg hadde nok ikke kjøpt det med innbo, nei ;-)

Skrevet

Tror neppe folk lar seg skremme av at det er en raner som har eid huset, når man tenker på at det var mange som ikke hadde noe imot å leie den berømte kårboligen på Romerike..... ;-)

Men jeg tenker naboene hans er fornøyde, nå! Plutselig steg verdien på boligene deres med et par hundre tusen! *he he*

tenkte nå helst på at fyren kanskje ikke har så lyst til å selge huset sitt og kanskje ønsker å gjøre livet litt surt for dem som overtar det.

Kårboligen på Orderud gård er det jo bare ekkelt å bo i, men neppe skadelig for helsa ;-)

Beste hilsen fra

Skrevet

tenkte nå helst på at fyren kanskje ikke har så lyst til å selge huset sitt og kanskje ønsker å gjøre livet litt surt for dem som overtar det.

Kårboligen på Orderud gård er det jo bare ekkelt å bo i, men neppe skadelig for helsa ;-)

Beste hilsen fra

Åja! *he he* Ja han ser jo ikke akkurat trygg ut, han der Utsi! Prototypen på slemming i verste Disney-stil! ;-)

Skrevet

Ikke min smak heller, men dette ser da vitterlig dyrt ut! Man får jo sine mistanker om hvor penga har kommet fra opp igjennom årene.....

Skrevet

Lekre skipsgulv, jeg bare elsker skipsgulv! Lekkert kjøkken. Ellers kan jeg nok styre min begeistring, ja.

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Når en ser på de bildene kan en jo lure på om han kanskje skulle bruke pengene fra ranet til å pusse litt opp?? Og kanskje bruke noen kroner på litt hjelp fra en interiørarkitekt..

Skrevet

Jeg likte badet jeg! :)

Ellers ser det ut noen har kommet fort til penger – og da blir det ofte seende slik ut, som en overdådig sjokoladekake :) Men kjære vene, smaken er forskjellig den! :)

Skrevet

Jeg likte badet jeg! :)

Ellers ser det ut noen har kommet fort til penger – og da blir det ofte seende slik ut, som en overdådig sjokoladekake :) Men kjære vene, smaken er forskjellig den! :)

Gjorde du? Jeg liker ikke mørke farger og sånne dekorfliser jeg.

Men smaken er selvfølgelig forskjellig.

Skrevet

Jeg har lyst på sånn dusj! :)

Skrevet

*kremt* - det var visst vaskerommet jeg likte! hehe - vi har nemlig vaskemaskin og sånn på badet vi, -men vi er veldig fattige, ærlige arbeidsfolk! :)

Skrevet

*kremt* - det var visst vaskerommet jeg likte! hehe - vi har nemlig vaskemaskin og sånn på badet vi, -men vi er veldig fattige, ærlige arbeidsfolk! :)

Var ikke klar over at det var to bad. Det med vaskemaskiner på var jo adskillig bedre ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...