Gå til innhold

Noe så jævlig!

Anbefalte innlegg

Gjest ho  ho ho
Skrevet

Nåja, nåja, sånn blir det når man konsekvent velger det som er dyrest, da blir det stygt!

Han har for øvrig et noe harry forbilde å leve opp til, å kjøre gjennom hjembygda hans i desember er en opplevelse. Der blinker det i alle møn, både fjøset og huset og porten og vegger og vinduer er dekket med julelys i alle farger, og de kuleste blinker også.

Dette huset imponerer nok i Austertana.

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

15

• fei1365380229

13

• libra

12

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Iznowgood_the_real
Skrevet

Det er jo helt nydelige dører, vinduer og listverk i denne leiligheten, men etter min smak så var det litt upersonlig innredet. 'Hvemsomhelst' kunne ha bodd der. Jeg liker lys, god plass og praktiske pene møbler. Helst med sjel...

Skrevet

Seriøst? Er jo ikke noe stue i det hele tatt ja! Hvor er kunsten, gardiner, godsoafen, lys og andre ting som skaper en hyggeloig atmosfære? Kaldt og kjedelig vil jeg si...

Skrevet

Seriøst? Er jo ikke noe stue i det hele tatt ja! Hvor er kunsten, gardiner, godsoafen, lys og andre ting som skaper en hyggeloig atmosfære? Kaldt og kjedelig vil jeg si...

det er visningsbilder og sånne ting får man streng besskjed om å pakke vekk når leil skal vises for salg. Poenget er jo at det skal være "smaksnøytralt" for at flest mulig skal bli interessert i leil. Det er enkelte som skifter ut hele møblementet med innleide visningsmøbler før salg, også...

Skrevet

Nei det var ikke helt seriøst, men fant ikke noe bedre. Vil gjerne ha litt mer inventar og pynt. Men jeg liker det lyst, firkantet uten for mye dill.

Skrevet

Det er jo helt nydelige dører, vinduer og listverk i denne leiligheten, men etter min smak så var det litt upersonlig innredet. 'Hvemsomhelst' kunne ha bodd der. Jeg liker lys, god plass og praktiske pene møbler. Helst med sjel...

Enig i at det var litt for sterilt, men det er ikke så lett å finne noe på kort varsel :-) Kunne jo lagt ut et bilde av huset mitt selvfølgelig, men.....

Skrevet

Alt for kaldt og sterilt etter min smak. Enda en som har lest at alle vegger MÅ være hvite...

Ville ikke hatt alle vegger hvite selv. Har lyse farger i de fleste rom, også noen med hvitt (provance og magnolia).

Er ikke så lett å finne noen visningsleiligheter som står helt i smak :-)

Kunne tenkt meg den liggestolen med kuskinn....men den er kjempedyr.

Gjest Iznowgood_the_real
Skrevet

Enig i at det var litt for sterilt, men det er ikke så lett å finne noe på kort varsel :-) Kunne jo lagt ut et bilde av huset mitt selvfølgelig, men.....

Det må du gjerne gjøre :-)

Skrevet

Det må du gjerne gjøre :-)

Hvordan får man til det da? Nei, jeg tror ikke jeg skal det :-)

Skrevet

Hus m/takpapp selges. Ordentlig tak var planlagt innkjøpt forrige helg ;o)

Kizza1365380506
Skrevet

Vel, for å si det sånn; jeg hadde ikke kjøpt det...

Mvh

Skrevet

Det var noe harry med de "gull-møblene" sammen med det andre.

Huset virket ikke billig. Ikke rart fyren måtte prøve å rane.

Skrevet

Var bare inne på finn.no og fant kjapt denne lille stuen som JEG likte. Smaker jo så ulik:

http://cache.finn.no/mmo/4383931_14_0_stue2_etg_.jpg

Var greit nok det. Jeg ville aldri i verden hatt hvite sofaer og stoler da, de hadde vært grå her i huset etter 5 min. Selv har vi bare sotgrå sofaer og svarte skinnstoler her i huset. Har jo lært etterhvert.

Det er fint og kombinere gammelt og nytt. Har selv endel gamle møbler etter familien til mannen min.

Skrevet

Var greit nok det. Jeg ville aldri i verden hatt hvite sofaer og stoler da, de hadde vært grå her i huset etter 5 min. Selv har vi bare sotgrå sofaer og svarte skinnstoler her i huset. Har jo lært etterhvert.

Det er fint og kombinere gammelt og nytt. Har selv endel gamle møbler etter familien til mannen min.

joa - enig i det :)

Det der måtte vært stua om jeg var singel - hehe.

Vi har grønn cordsofa og sorte skinnstoler -veldig praktisk! :)

Skrevet

Her er stua vår da - jeg hadde jo bilder....

http://www.geocities.com/flisa_ja/stuavaar.htm

Skrevet

Hus m/takpapp selges. Ordentlig tak var planlagt innkjøpt forrige helg ;o)

Jepp, og hylle til videofilmene;o)

Skrevet

Fint :-) Du har like skinnstoler fra Ikea som oss.

De er gode for gamle tanter og sånn som har vondt i ryggen og beina - hehe. ALT er fra IKEA omtrent hos oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...