Gå til innhold

Noe så jævlig!

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

15

• fei1365380229

13

• libra

12

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

De er gode for gamle tanter og sånn som har vondt i ryggen og beina - hehe. ALT er fra IKEA omtrent hos oss.

Har endel derfra vi også, bodde i Asker før og da var det lett å komme seg ditt.

Heldigvis har de fått litt finere møbler på de andre møbelsentrene etterhvert også. Det var en periode alt var i syrebeiset furu med masse "flotte" utskjæringer *grøss*

Klarte å kjøpe en sånn seng til den ene poden, men den skal males snart.

Skrevet

Siden kom ikke opp her.

Den er spiller ny så det bruker å være litt ustabilt - vent en times tid eller sånn...:)

Skrevet

Åååååå, en sånn salong har jeg ønsket meg leeeeeenge.....!

Skrevet

Den er spiller ny så det bruker å være litt ustabilt - vent en times tid eller sånn...:)

Kom inn nå.

Koselig stue du har ja:o)

Skrevet

Kom inn nå.

Koselig stue du har ja:o)

Takk- vi har for mange "ting" som en sa...men jeg har ikke hjerte til å plukke vekk noe - enda jeg hadde likt at det var litt mindre - eh, "ting" :)

Skrevet

Takk- vi har for mange "ting" som en sa...men jeg har ikke hjerte til å plukke vekk noe - enda jeg hadde likt at det var litt mindre - eh, "ting" :)

Hehe... skulle sett stua mi du da.Her ser det ut som det skal være utsalg når som helst;o)

Skrevet

Her er stua vår da - jeg hadde jo bilder....

http://www.geocities.com/flisa_ja/stuavaar.htm

Mye finere enn huset til raneren... selv om dere kanskje har lagt _litt_ mindre penger i interiøret ;-)

Er litt misunnelig, stua mi ser ut som en byggeplass for tida... og det samme gjør kjøkkenet, soverommet,spisestua... hele huset faktisk!

Skrevet

Mye finere enn huset til raneren... selv om dere kanskje har lagt _litt_ mindre penger i interiøret ;-)

Er litt misunnelig, stua mi ser ut som en byggeplass for tida... og det samme gjør kjøkkenet, soverommet,spisestua... hele huset faktisk!

Ja, stua vår kostet 30.000 i møbler -hehe. det er med persienner og alt...spisestua er en gammel teak-sak som jeg vurderer og male svart og sette på kjøkkenet og så skaffe noe i lys bjørk, evnt. glass til stua, i og med at den er så liten. Vi har ikke tv der, så det er en sånn skikkelig kosestue, med bøker, musikk og mat :)

Skrevet

Her er stua vår da - jeg hadde jo bilder....

http://www.geocities.com/flisa_ja/stuavaar.htm

Jeg er så nysgjerrig, måtte bare se... Lampen over spisebordet har vi også! Så den for flere år siden, og tenkte at når vi får spisestue, SKAL jeg ha en slik!

Synes den er kjempefin, og med røde lys i julen er den akkurat passe "julekoselig"!

mvh

Skrevet

Ja, stua vår kostet 30.000 i møbler -hehe. det er med persienner og alt...spisestua er en gammel teak-sak som jeg vurderer og male svart og sette på kjøkkenet og så skaffe noe i lys bjørk, evnt. glass til stua, i og med at den er så liten. Vi har ikke tv der, så det er en sånn skikkelig kosestue, med bøker, musikk og mat :)

Deilig å ha ei stue uten TV, når vi er ferdig å pusse opp skal jeg ha mitt eget rom - det skal være fullt av bøker, min musikk og diverse hobbyprosjekter. Gleder meg til å ha noe som ingen andre kan rote til :-)

Du kan ta en titt på prosjektet vårt her hvis du har lyst: http://home.broadpark.no/~tschuman/

Klikk på bildet så kommer du videre inn.

Skrevet

Deilig å ha ei stue uten TV, når vi er ferdig å pusse opp skal jeg ha mitt eget rom - det skal være fullt av bøker, min musikk og diverse hobbyprosjekter. Gleder meg til å ha noe som ingen andre kan rote til :-)

Du kan ta en titt på prosjektet vårt her hvis du har lyst: http://home.broadpark.no/~tschuman/

Å du verden! :)

For et nydelig hus utenpå! :)....jeg syns dere er sabla tøffe som orker å BO oppi prosjektet. Men det er sikkert verdt det. Tør jeg spørre hvor mye det kostet? -

Skrevet

Jeg er så nysgjerrig, måtte bare se... Lampen over spisebordet har vi også! Så den for flere år siden, og tenkte at når vi får spisestue, SKAL jeg ha en slik!

Synes den er kjempefin, og med røde lys i julen er den akkurat passe "julekoselig"!

mvh

Ja, - den er koselig! jeg bruker hvite lys og så henger jeg sølvhjerter i annenhver "bue" til jul. :) Men det blir veldig varmt av det! - vi bruker også t-lys i den, det går like fint!

Skrevet

Å du verden! :)

For et nydelig hus utenpå! :)....jeg syns dere er sabla tøffe som orker å BO oppi prosjektet. Men det er sikkert verdt det. Tør jeg spørre hvor mye det kostet? -

Tør nesten ikke å svare... vi ga 3.6 mill for huset.

Skrevet

Er det i Sandviken? Det HETER Rosehuset, gjør det ikke?

mvh

Skrevet

Er det i Sandviken? Det HETER Rosehuset, gjør det ikke?

mvh

Nei, det er ikke i Sandviken, du tenker kanskje på Rosegrenden (hvis jeg husker riktig nå).

Det ligger et litt annet sted og ble kalt rosehuset lenge før vi overtok.

Skrevet

Tør nesten ikke å svare... vi ga 3.6 mill for huset.

Et fantastisk hus!

Skrevet

Nei, det er ikke i Sandviken, du tenker kanskje på Rosegrenden (hvis jeg husker riktig nå).

Det ligger et litt annet sted og ble kalt rosehuset lenge før vi overtok.

Mulig jeg tenker på Rosegrenden ja. Men huset ditt er vel i Bergen??? Det så veldig Bergensk ut...

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...