Lurveline Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Her er stua vår da - jeg hadde jo bilder.... http://www.geocities.com/flisa_ja/stuavaar.htm Siden kom ikke opp her. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 9. september 2004 Forfatter Skrevet 9. september 2004 De er gode for gamle tanter og sånn som har vondt i ryggen og beina - hehe. ALT er fra IKEA omtrent hos oss. Har endel derfra vi også, bodde i Asker før og da var det lett å komme seg ditt. Heldigvis har de fått litt finere møbler på de andre møbelsentrene etterhvert også. Det var en periode alt var i syrebeiset furu med masse "flotte" utskjæringer *grøss* Klarte å kjøpe en sånn seng til den ene poden, men den skal males snart. 0 Siter
flisa Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Siden kom ikke opp her. Den er spiller ny så det bruker å være litt ustabilt - vent en times tid eller sånn... 0 Siter
Klara Q Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Var bare inne på finn.no og fant kjapt denne lille stuen som JEG likte. Smaker jo så ulik: http://cache.finn.no/mmo/4383931_14_0_stue2_etg_.jpg Hvor i landet var dette? Syntes stua var så kjent. 0 Siter
flisa Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Hvor i landet var dette? Syntes stua var så kjent. Moss 0 Siter
MsSophie Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Åååååå, en sånn salong har jeg ønsket meg leeeeeenge.....! 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Den er spiller ny så det bruker å være litt ustabilt - vent en times tid eller sånn... Kom inn nå. Koselig stue du har ja:o) 0 Siter
flisa Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Kom inn nå. Koselig stue du har ja:o) Takk- vi har for mange "ting" som en sa...men jeg har ikke hjerte til å plukke vekk noe - enda jeg hadde likt at det var litt mindre - eh, "ting" 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Takk- vi har for mange "ting" som en sa...men jeg har ikke hjerte til å plukke vekk noe - enda jeg hadde likt at det var litt mindre - eh, "ting" Hehe... skulle sett stua mi du da.Her ser det ut som det skal være utsalg når som helst;o) 0 Siter
libra Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Her er stua vår da - jeg hadde jo bilder.... http://www.geocities.com/flisa_ja/stuavaar.htm Mye finere enn huset til raneren... selv om dere kanskje har lagt _litt_ mindre penger i interiøret ;-) Er litt misunnelig, stua mi ser ut som en byggeplass for tida... og det samme gjør kjøkkenet, soverommet,spisestua... hele huset faktisk! 0 Siter
flisa Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Mye finere enn huset til raneren... selv om dere kanskje har lagt _litt_ mindre penger i interiøret ;-) Er litt misunnelig, stua mi ser ut som en byggeplass for tida... og det samme gjør kjøkkenet, soverommet,spisestua... hele huset faktisk! Ja, stua vår kostet 30.000 i møbler -hehe. det er med persienner og alt...spisestua er en gammel teak-sak som jeg vurderer og male svart og sette på kjøkkenet og så skaffe noe i lys bjørk, evnt. glass til stua, i og med at den er så liten. Vi har ikke tv der, så det er en sånn skikkelig kosestue, med bøker, musikk og mat 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Her er stua vår da - jeg hadde jo bilder.... http://www.geocities.com/flisa_ja/stuavaar.htm Jeg er så nysgjerrig, måtte bare se... Lampen over spisebordet har vi også! Så den for flere år siden, og tenkte at når vi får spisestue, SKAL jeg ha en slik! Synes den er kjempefin, og med røde lys i julen er den akkurat passe "julekoselig"! mvh 0 Siter
libra Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Ja, stua vår kostet 30.000 i møbler -hehe. det er med persienner og alt...spisestua er en gammel teak-sak som jeg vurderer og male svart og sette på kjøkkenet og så skaffe noe i lys bjørk, evnt. glass til stua, i og med at den er så liten. Vi har ikke tv der, så det er en sånn skikkelig kosestue, med bøker, musikk og mat Deilig å ha ei stue uten TV, når vi er ferdig å pusse opp skal jeg ha mitt eget rom - det skal være fullt av bøker, min musikk og diverse hobbyprosjekter. Gleder meg til å ha noe som ingen andre kan rote til :-) Du kan ta en titt på prosjektet vårt her hvis du har lyst: http://home.broadpark.no/~tschuman/ Klikk på bildet så kommer du videre inn. 0 Siter
flisa Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Deilig å ha ei stue uten TV, når vi er ferdig å pusse opp skal jeg ha mitt eget rom - det skal være fullt av bøker, min musikk og diverse hobbyprosjekter. Gleder meg til å ha noe som ingen andre kan rote til :-) Du kan ta en titt på prosjektet vårt her hvis du har lyst: http://home.broadpark.no/~tschuman/ Klikk på bildet så kommer du videre inn. Å du verden! For et nydelig hus utenpå! ....jeg syns dere er sabla tøffe som orker å BO oppi prosjektet. Men det er sikkert verdt det. Tør jeg spørre hvor mye det kostet? - 0 Siter
flisa Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Jeg er så nysgjerrig, måtte bare se... Lampen over spisebordet har vi også! Så den for flere år siden, og tenkte at når vi får spisestue, SKAL jeg ha en slik! Synes den er kjempefin, og med røde lys i julen er den akkurat passe "julekoselig"! mvh Ja, - den er koselig! jeg bruker hvite lys og så henger jeg sølvhjerter i annenhver "bue" til jul. Men det blir veldig varmt av det! - vi bruker også t-lys i den, det går like fint! 0 Siter
libra Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Å du verden! For et nydelig hus utenpå! ....jeg syns dere er sabla tøffe som orker å BO oppi prosjektet. Men det er sikkert verdt det. Tør jeg spørre hvor mye det kostet? - Tør nesten ikke å svare... vi ga 3.6 mill for huset. 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Deilig å ha ei stue uten TV, når vi er ferdig å pusse opp skal jeg ha mitt eget rom - det skal være fullt av bøker, min musikk og diverse hobbyprosjekter. Gleder meg til å ha noe som ingen andre kan rote til :-) Du kan ta en titt på prosjektet vårt her hvis du har lyst: http://home.broadpark.no/~tschuman/ Klikk på bildet så kommer du videre inn. Er det i Sandviken? Det HETER Rosehuset, gjør det ikke? mvh 0 Siter
libra Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Er det i Sandviken? Det HETER Rosehuset, gjør det ikke? mvh Nei, det er ikke i Sandviken, du tenker kanskje på Rosegrenden (hvis jeg husker riktig nå). Det ligger et litt annet sted og ble kalt rosehuset lenge før vi overtok. 0 Siter
Bunny Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Tør nesten ikke å svare... vi ga 3.6 mill for huset. Et fantastisk hus! 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Nei, det er ikke i Sandviken, du tenker kanskje på Rosegrenden (hvis jeg husker riktig nå). Det ligger et litt annet sted og ble kalt rosehuset lenge før vi overtok. Mulig jeg tenker på Rosegrenden ja. Men huset ditt er vel i Bergen??? Det så veldig Bergensk ut... mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.