Gå til innhold

Stempling, hobby!

Anbefalte innlegg

Gjest den sorte dame
Skrevet

Hei!

Kunne tenkt meg å begynne å lage kort med stempling.

Men jeg er helt fersk.

Hva trenger jeg som en startpakke? Og hvor mye koster det å sette igang ca.?

Er dette en morsom hobby? Hadde vært artig å ha noe å gjøre om kvelden når barna sover og gubben trener...

Kom gjerne med noen gode råd, tips og linker abg. dette.

Finnes det nettbutikker som selger denne slags? Har de det på panduro tro?

Skrevet

Hei!

Stempling og kortlaging er kjempegøy, jeg storkoser meg med det.

Litt vanskelig å anbefale "startpakke", men svart og klar stempelpute, evt. krittsett, og selvfølgelig noen festlige stempel. Så kan du utvide i det uendelige etterhvert.

Panduro har noe slikt utstyr, men jeg anbefaler heller de som er egne nettbutikker innenfor stempling/Scapbooking.

Eks: www.familieskatter.no og www.stampoteket.no . Her finner du også linker videre.

Ta gjerne en kikk på www.norwaystamps.no også.

Lykke til med en ny, flott hobby!

Skrevet

Hei, jeg har drevet med stempling i 4-5 år, har en del kurs og STORKOSER MEG!

Jeg vil anbefale deg å melde deg på et nybegynner kurs. Bor du i Oslo har Steffens mange fine kurs.

Stempling er nemlig en hobby som man ALDRI slutter å handle...... Man bare MÅ ha... :-)

Gjest Iznowgood_the_real
Skrevet

Hei!

Stempling og kortlaging er kjempegøy, jeg storkoser meg med det.

Litt vanskelig å anbefale "startpakke", men svart og klar stempelpute, evt. krittsett, og selvfølgelig noen festlige stempel. Så kan du utvide i det uendelige etterhvert.

Panduro har noe slikt utstyr, men jeg anbefaler heller de som er egne nettbutikker innenfor stempling/Scapbooking.

Eks: www.familieskatter.no og www.stampoteket.no . Her finner du også linker videre.

Ta gjerne en kikk på www.norwaystamps.no også.

Lykke til med en ny, flott hobby!

Linken virket ikke

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

veldig kult å lage egne figurer, da. Trenger skalpell og sånn papir/kartong som er vokset.. Vet ikke om du får det i norge. Og en svamp, eller 'brush'. Og noe fargegreier. Finn på!

Bare prøv :):):)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...