Monstertruck Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Noen erfaringer med å bestille DVD på nett? Kom over denne som jeg har VELDIG lyst på: http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B0002WYRSM/shopgenie-norway-21/026-8946771-9386863 0 Siter
Monstertruck Skrevet 8. september 2004 Forfatter Skrevet 8. september 2004 ja, u/t men m/d Ja, men fikk ikke lov å poste heeelt uten tekst 0 Siter
Gjest malun Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Jeg har bestilt fra amazon.co.uk mange ganger - det er kjapt og trygt! 0 Siter
Gjest Jeg bare spør jeg Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Blir det veldig billig i forhold til å kjøpe den i Norge? For de har alle 10 seriene på dvd her og.... 0 Siter
Monstertruck Skrevet 9. september 2004 Forfatter Skrevet 9. september 2004 Blir det veldig billig i forhold til å kjøpe den i Norge? For de har alle 10 seriene på dvd her og.... Ut fra de prisene jeg har funnet blir det billigere enn å kjøpe de forskjellige coll.boxene hvertfall, og så er det jo enklet å få det i posten istedenfor å lete opp alle de gamle. Men den boksen med alle ti seriene samlet kommer vel sikkert hit også og da kan det jo hende prisen er lik/billigere for alt jeg vet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.