Gå til innhold

piercing....

Gjest matahari_83

Anbefalte innlegg

Gjest matahari_83
Skrevet

Hei! Jeg har piercing i navlen som verker litt. Er det noen som vet om det gjør noe at jeg tar ut piercingen i ca.2 timer?? ikke noen fare for at jeg ikke får den inn igjen da,eller? jeg tok den i november i fjor....

Gjest Iznowgood_the_real
Skrevet

Jeg ville ike ha tatt den ut, men vasket med grønnsåpevann flere ganger om dagen til det ble bra. Men jeg har ingen piercing heller jeg da

Gjest matahari_83
Skrevet

Jeg ville ike ha tatt den ut, men vasket med grønnsåpevann flere ganger om dagen til det ble bra. Men jeg har ingen piercing heller jeg da

oki..takk for svar:) det er ikke mye verk i dag da men.. skulle vært på trening og vil helst ta den ut da.. sånn for sikkerhetsskyld.. kanskje jeg bare skal beholde den i da.. :)

Skrevet

oki..takk for svar:) det er ikke mye verk i dag da men.. skulle vært på trening og vil helst ta den ut da.. sånn for sikkerhetsskyld.. kanskje jeg bare skal beholde den i da.. :)

Fucidinsalve på.

Skrevet

Du kan bare ta den ut! Jeg har hatt piercing i mange år, tok den ut da jeg begynte å få stor mave under graviditeten og satte den inn igjen etter fødselen uten problem. Det tar lang tid før det "gror" igjen så to timer går veldig bra.

Kok smykket når det alikevel er ute og rens "hullet" med saltvann eller pyricept. Fucidin salve er også bra som nevnt over her.

Gjest matahari_83
Skrevet

Du kan bare ta den ut! Jeg har hatt piercing i mange år, tok den ut da jeg begynte å få stor mave under graviditeten og satte den inn igjen etter fødselen uten problem. Det tar lang tid før det "gror" igjen så to timer går veldig bra.

Kok smykket når det alikevel er ute og rens "hullet" med saltvann eller pyricept. Fucidin salve er også bra som nevnt over her.

fikk du den i etter å ha vært gravid?? oi..så bra da.. :) Takk for svar:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...