Gå til innhold

Til alle keisernittere...

Anbefalte innlegg

Gjest keitete fødsel
Skrevet

Hvor mange barn har dere hatt? Hvor langt gikk det fra keisersnitt til neste graviditet?

Jeg har nå tatt 2 pga fødselsstopp. Vil gjerne ha en til. Er bare redd jeg skal bli gravid og ikke alt er som det skal inni meg enda. Setter pris på svar.

Skrevet

Jeg har fått tre med keisersnitt. 3 år mellom første og andre og elleve år mellom andre og tredje. Da fikk jeg beskjed om at det var stopp fordi livmora var veldig tynn i arret.

Skrevet

Det gikk i underkant av ett år fra jeg hadde keisersnitt til jeg ble gravid igjen. (19 måneder mellom keisersnittene)

Gjest blåklokka
Skrevet

Har to keisersnitt.Vi prøver nå å få nr 3, så da blir det mitt tredje keisersnitt.Jeg gruer meg noe helt forferdelig :((

Skrevet

Jeg hadde keisersnitt første gang og normal fødsel andre gang, 2 1/2 år etter. Det gikk helt fint det. Er glad jeg klarte å føde normalt andre gangen. Er slettes ikke sikker på om det blir noen flere barn, men da MÅ jeg i tilfelle ikke nødvendigvis ta keisersnitt.

Gjest keitete fødsel
Skrevet

Har to keisersnitt.Vi prøver nå å få nr 3, så da blir det mitt tredje keisersnitt.Jeg gruer meg noe helt forferdelig :((

hva gruer du det til?

Gjest blåklokka
Skrevet

Gruer meg til å ligge der uten å ha kontroll over kroppen min :((

Gjest mamma til tre, men har bare to
Skrevet

Har hatt tre. Første gangen pga. morkakeløsning og dødfødsel. De to neste var planlagte og gikk kjempefint.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...