Gå til innhold

Mette Marits påkledning

Anbefalte innlegg

Gjest Motepolitiet
Skrevet

Bør ikke den dame få litt bedre hjelp med antrekkene. Synes hun til stadighet bruker for små overdeler blant annet. Kanskje brystfager for tiden, men hun har da vel større muligheter enn de fleste til å skaffe seg klær som passer.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=243923

Kanskje vi burde melde henne på til motepolitiet?

Skrevet

Ja, den jakka satt ikke pent på henne, akkurat!

Hun burde bruke litt sprekere farger også..

Skrevet

La merke til det innslaget i går jeg også - jeg har sånn jakke selv, men knepper den ikke - og i alle fall ikke bare den ØVERSTE knappen! :)

Gjest rutangis netu
Skrevet

Ja, det er merkelig at hun ikke ser det selv. Bruker hun ikke speil?Enda verre var det med en hvit utskrådd ligg lengre jakke hun hadde. Det ble jo totalt A-form så trang som den var. Kneppet øverst og utskrådd åpen nedover. Stygt er det. Men kanskje det er moderne?

Skrevet

Nå er jeg en mann, og jeg synes at Mette Marit er både lekker og sexy. Er det noen av dere damer her inne som kan kle dere slik at hele norges kvinnelige befolkning ville godta det dere hadde på dere - samtidig som motepressen godtok det ?

Skrevet

Nå er jeg en mann, og jeg synes at Mette Marit er både lekker og sexy. Er det noen av dere damer her inne som kan kle dere slik at hele norges kvinnelige befolkning ville godta det dere hadde på dere - samtidig som motepressen godtok det ?

*he he* Ikke jeg ihvertfall! :-)

Men når det er sagt: Hun har da vist at hun kan så mye bedre!! Husker godt hennes første offentlige greie etter forlovelsen - da hun var tilstede ved utdelingen av Nobel-prisen. Hun hadde en nydelig drakt i en nydelig farge. Også kjolen hun hadde i Märthas bryllup var fantastisk flott til henne.

Hun ser enda flottere ut med litt farge på klærne. Med beige hår, beige hud og beige klær blir det hele litt vel .... ja .... _beige! ;-)

Skrevet

Det var heller ikke det som var poenget. MM kler farger og bør derfor ikke gå i musebrunt og beige. - og på DOL er det lov å si det! :)

(stiller selv i farger i dag som en fargekosulent har tatt ut - det verste er at det er sant! hehe)

Skrevet

Ja, den jakka satt ikke pent på henne, akkurat!

Hun burde bruke litt sprekere farger også..

Hun kler seg som ei gammel kjerring. Hun hadde fremhevet sin skjønnhet ved å friske opp fargene og bruke litt mer yngre og moderene klær.

Min far mener hun ligner på ei gammel bedhuskjerring :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...