Gå til innhold

At det går an!?!?!?

Anbefalte innlegg

Gjest helt sjokkert
Skrevet

Sykt, sykt. Jeg kan ikke lese slikt. For slikt kan da ikke forekomme i denne verden. Altfor sykt. Hvem i alle dager kan finne på noe slikt? Stakkars dyr. Håper de finner den som gjorde det, hvordan kan han være?

Gjest mennesket der borte
Skrevet

Fra et menneskes synspunkt:

Det er atskillig verre med menn som gjør slikt mot kvinner og barn.

Skrevet

Fra et menneskes synspunkt:

Det er atskillig verre med menn som gjør slikt mot kvinner og barn.

Verre? Det er vel faen ikke noe MINDRE synd på dyr enn mennesker!! De er LIKE mye verd!! Faen nå blei jeg jævlig sint!

Skrevet

Verre? Det er vel faen ikke noe MINDRE synd på dyr enn mennesker!! De er LIKE mye verd!! Faen nå blei jeg jævlig sint!

Det er litt uvanlig å mene at det er like ille om noen voldtar hunden din som datteren din. Men deg om det.

Skrevet

Det er litt uvanlig å mene at det er like ille om noen voldtar hunden din som datteren din. Men deg om det.

Ja, meg om det.

Skrevet

Og dette mener du er en aktuell problemstilling? Voldtektsmannen vurderer og tenker at det ville være for ille å voldta datteren så jeg tar hunden i stedet?

Skrevet

Og dette mener du er en aktuell problemstilling? Voldtektsmannen vurderer og tenker at det ville være for ille å voldta datteren så jeg tar hunden i stedet?

Jeg trenger ikke ha en mening om voldtekter er et problem. Det ER et stort problem. Hva er poenget ditt?

Du kan jo lese artikkelen og Morakis svar og vurdere om DU mener det er sykere og verre å voldta mennesker enn dyr eller om det er like ille.

Skrevet

Jeg trenger ikke ha en mening om voldtekter er et problem. Det ER et stort problem. Hva er poenget ditt?

Du kan jo lese artikkelen og Morakis svar og vurdere om DU mener det er sykere og verre å voldta mennesker enn dyr eller om det er like ille.

Det er opp til hver enkelt hva man mener. Jeg synes det er like ille. Dyr og mennesker er like mye verd Ferdig med det. Over og ut.

Skrevet

Jeg ville synes det var like ille fordi begge deler er fullstendig unødvendig vold.

Skrevet

Det er opp til hver enkelt hva man mener. Jeg synes det er like ille. Dyr og mennesker er like mye verd Ferdig med det. Over og ut.

Du verden.

Skrevet

Jeg ville synes det var like ille fordi begge deler er fullstendig unødvendig vold.

Selvsagt er det ille å mishandle levende vesener, men her oppfatter jeg det slik som om det er så mye verre å mishandle et dyr enn et menneske. Det er selvsagt feil, det er tvert imot verre å mishandle et menneske for livet.

Skrevet

Ja, det er derfor vi spiser dyr og ikke mennesker.

Dyr er i veldig stor grad mat.

Selvfølgelig skal man ikke mishandle maten (man leker heller ikke med maten - det lærer de fleste små), men å si at en ku er like mye verdt som et menneske er absurd.

Hvor går forresten grensen? For du noia når du tråkker på en mauer? Du skriver tross alt "alle levende vesener" (eller noe i den duren)?

Vil du ikke slite mer om du kjører på og dreper et menneske med bilen din enn om du kjører på og dreper en katt?

Selvfølgelig vil du det.

Du er med andre ord ikke noe bedre enn oss andre. Det skulle ikke engang forundre meg om du spiser kjøtt.

Skrevet

Ja, det er derfor vi spiser dyr og ikke mennesker.

Dyr er i veldig stor grad mat.

Selvfølgelig skal man ikke mishandle maten (man leker heller ikke med maten - det lærer de fleste små), men å si at en ku er like mye verdt som et menneske er absurd.

Hvor går forresten grensen? For du noia når du tråkker på en mauer? Du skriver tross alt "alle levende vesener" (eller noe i den duren)?

Vil du ikke slite mer om du kjører på og dreper et menneske med bilen din enn om du kjører på og dreper en katt?

Selvfølgelig vil du det.

Du er med andre ord ikke noe bedre enn oss andre. Det skulle ikke engang forundre meg om du spiser kjøtt.

Og hvor har jeg skrevet at jeg er noe bedre enn andre? Du hallusinerer..

Skrevet

Selvsagt er det ille å mishandle levende vesener, men her oppfatter jeg det slik som om det er så mye verre å mishandle et dyr enn et menneske. Det er selvsagt feil, det er tvert imot verre å mishandle et menneske for livet.

Jeg synes begge deler er like ille. Punktum.

Skrevet

Og hvor har jeg skrevet at jeg er noe bedre enn andre? Du hallusinerer..

Jeg har ikke skrevet at du har skrevet det, men du skriker fælt i et par tråder her om hvor likeverdige dyr er mennesker.

Siden du bæler så voldsomt om det er det nærliggende å tro at du oppfører deg mot dyr som mot mennesker.

...hvis ikke blir det jo like dumt som om du er skolens verste mobber mens du flyr rundt og holder foredrag mot mobbing, gjør det ikke?

Like dumt i hvert fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...