Gå til innhold

Var dette en hyggelig vert?

Gjest should I stay or should I go

Anbefalte innlegg

Gjest should I stay or should I go
Skrevet

var på besøk hos en bekjent for en del dager siden som bor et stykke unna meg. vi hadde avtalt for lenge siden at jeg skulle komme og besøke henne og ligge over hos henne. da jeg kom såå viste det seg at de hadde fått et tilbud fra huseieren om å pusse opp gangen mot reduksjon i husleie. Så min "veninne" ble opptatt med det og jeg ble overlatt til meg selv med tv'en uten noen å snakke med. slik holdt hun på i 4 timer. tilslutt spurte jeg om jeg heller skulle komme en annen dag siden hun var så opptatt. men sa hele tiden at hun var straks ferdig og nærmest lo litt av meg. jeg følte meg ganske så ukomfortabel med hele greia og hadde mest lyst til å dra hjem men ble som avtalt.

synes dere at dette var en grei vert? Hadde dere begynt på slike prosjekter om dere ventet besøk?

Skrevet

Hvis det var en venn/venninne som det øyensynlig må være siden du besøker og overnatter, tenker jeg at du kanskje kunne hjulpet ham/henne å pusse opp gangen. Mye god prat over et lite stykke arbeid. Ellers ville jeg nok gått og kommet tilbake en annen gang..

Gjest Meg Deg Seg
Skrevet

Det var ikke så langt fra der du selv bor, siden du kunne snu og komme tilbake en anna dag?

Syns du kunne gitt henne en hjelpende hånd.

Selv ville jeg ikke pusset opp noe når jeg har besøk.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Hvis tilbudet bare gjaldt akkurat da måtte hun da kunne omgjort avtalen med deg?

Skrevet

Synes det var ganske lite hyggelig. Jeg hadde gått hjem.

Skrevet

Jeg hadde ikke startet et slikt prosjekt om jeg hadde ventet besøk..

Kan jo hende venninna di fikk litt blod på tann.. Var jeg i dine sko så tror jeg at jeg hadde forsøkt å hjelpe til med oppussinga, man MÅ ikke drikke seg full eller se film hver gang man er med venner...

Skrevet

nei dette synes jeg var dårlig gjort. Hun MÅTTE ikke gjøre den dagen du kom...

Da jeg fikk en venninne til å hjelpe meg å pusse opp så sourte jeg først, hun sa ok, og hun kom og visste vi skulle male. Men dette her var annerledes..

jeg hadde reist tror jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...