Gå til innhold

noen gode råd mot hikke

Anbefalte innlegg

Gjest hikk hikk h ikkk
Skrevet

nå har det begynt igjen. denne hikkingen som det tar så lang tid å bli kvitt. prøver å holde pusten , drikke vann. stå på hodet, MEN DET HJELPER SØREN IKKE. Noen gode råd? jeg skal på kino i kveld og vil helst ikke hikke da

takknemmlig for svar.

Skrevet

Det eneste som hjelper for min del er å holde for ører og nese (du vil trenge hjelp...) og så drikke et glass vann. Det virker ikke hver gang, men ofte.

Skrevet

du må ikke bare drikke vann på den "vanlige måten", men du må drikke fra den motsatte kanten (den som er lengst fra deg), så er vel kanskje best stå over en vask.. dette pleier å hjelpe! hvis du skjønte hva jeg mente da :)

Skrevet

- Spis litt salt

- Ta en teskje bringebærsyltetøy

- Hold for nesen og svelg tre ganger, eventuelt drikk et halvt glass vann

Gjest Lykke til
Skrevet

Jeg har funnet en måte som funker for meg. Jeg legger meg på sofaen, med rompa og beina opp, og hodet mot gulvet! Så drikker jeg vann, gjerne et helt glass. Funker hver gang for meg!

Gjest alive&kicking
Skrevet

Gjør følgende

Tenk deg nøye om:

Hvordan tror du jeg ser ut?

Øyefarge

Hårfarge

Hvor kommer jeg fra?

Hvor gammel er jeg?

Hva slags jobb har jeg?

Hvilken musikk liker jeg...

Det hjelper å tenke konsentrert på noe.

Forsvant hikken din nå?

Kjøkkenskriver
Skrevet

du må ikke bare drikke vann på den "vanlige måten", men du må drikke fra den motsatte kanten (den som er lengst fra deg), så er vel kanskje best stå over en vask.. dette pleier å hjelpe! hvis du skjønte hva jeg mente da :)

Ja, det er min vidunderkur også. Virker hver gang!

Skrevet

Ja, det er min vidunderkur også. Virker hver gang!

hehe! bra det ikke bare er med som føler seg rar når man står over vasken å prøver konsentrere seg om drikke vann ;)

Gjest Det beste rådet
Skrevet

Forsøk å hikk raskt ti ganger etter hverandre! Da slutter det som regel....

Skrevet

Forsøk å hikk raskt ti ganger etter hverandre! Da slutter det som regel....

Er det omvendt psykologi?? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...