Gjest hikk hikk h ikkk Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 nå har det begynt igjen. denne hikkingen som det tar så lang tid å bli kvitt. prøver å holde pusten , drikke vann. stå på hodet, MEN DET HJELPER SØREN IKKE. Noen gode råd? jeg skal på kino i kveld og vil helst ikke hikke da takknemmlig for svar. 0 Siter
Platina Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Det eneste som hjelper for min del er å holde for ører og nese (du vil trenge hjelp...) og så drikke et glass vann. Det virker ikke hver gang, men ofte. 0 Siter
Gjest hiccup Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 du må ikke bare drikke vann på den "vanlige måten", men du må drikke fra den motsatte kanten (den som er lengst fra deg), så er vel kanskje best stå over en vask.. dette pleier å hjelpe! hvis du skjønte hva jeg mente da 0 Siter
Freya Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 - Spis litt salt - Ta en teskje bringebærsyltetøy - Hold for nesen og svelg tre ganger, eventuelt drikk et halvt glass vann 0 Siter
Gjest se på det Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Trekk pusten inn og HOLD litt.. 0 Siter
Gjest Lykke til Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Jeg har funnet en måte som funker for meg. Jeg legger meg på sofaen, med rompa og beina opp, og hodet mot gulvet! Så drikker jeg vann, gjerne et helt glass. Funker hver gang for meg! 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Gjør følgende Tenk deg nøye om: Hvordan tror du jeg ser ut? Øyefarge Hårfarge Hvor kommer jeg fra? Hvor gammel er jeg? Hva slags jobb har jeg? Hvilken musikk liker jeg... Det hjelper å tenke konsentrert på noe. Forsvant hikken din nå? 0 Siter
Kjøkkenskriver Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 du må ikke bare drikke vann på den "vanlige måten", men du må drikke fra den motsatte kanten (den som er lengst fra deg), så er vel kanskje best stå over en vask.. dette pleier å hjelpe! hvis du skjønte hva jeg mente da Ja, det er min vidunderkur også. Virker hver gang! 0 Siter
Gjest hiccup Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Ja, det er min vidunderkur også. Virker hver gang! hehe! bra det ikke bare er med som føler seg rar når man står over vasken å prøver konsentrere seg om drikke vann 0 Siter
Gjest Det beste rådet Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Forsøk å hikk raskt ti ganger etter hverandre! Da slutter det som regel.... 0 Siter
soleil Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Forsøk å hikk raskt ti ganger etter hverandre! Da slutter det som regel.... Er det omvendt psykologi?? ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.