Gå til innhold

Hjelp! (hytteleie)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min halvdel vil gjerne ha meg med på en liten ferie, hvor vi kan nyte hverandre til fulle uten avbrytelser...

selvsakt er jeg helt med på ideen :)

Vi tenkte å dra i en frihelg nå snart...

ønsket er en liten men godt utstyrt hytte, gjerne noe luksus...ikke helt klint inn i andre hytter.

Har lyst til å fiske litt(derfor helst nære vann), gå litt turer osv. men det viktigste er at vi får all tid til hverandre.

Halvdelen min ønsker seg litt til Telemarken, men alt på den siden av Oslo - altså nedover-, samt i Østfold er av interesse.

Har søkt på nettet og finner en del, men det er så veldig mange av dem som er godt nordover ol. Helt supre tilbud, men for langt når det nå bare dreier seg om en helg.

Derfor...er det noen av dere som har steder dere kan anbefale oss? Har et håp om at det finnes aktuelle steder som ikke jeg har funnet på nettet.

Sverige kan selvsakt også være aktuellt, om hytta ikke ligger for langt unna grensa rundt de stedene jeg har nevnt.

Håper det er noen hyttekjennere her blandt DOlerne som kan komme med tips.

Takker masse på forhånd.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...