Gjest pearlearings Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Dersom du kunne ønske deg hva det måtte være. At du fikk ett ønske. Hva ville du ønsket deg da? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 At sønnen min får et lykkelig liv. Helt uten tvil. 0 Siter
Gjest samma hvordan Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Å være lykkelig for resten av livet! 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 At faren til minstemann daua så var vi kvitt ham for evig og alltid. 0 Siter
ferry Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 At faren til minstemann daua så var vi kvitt ham for evig og alltid. Såpass! Det var jo ærlig svart! 0 Siter
Gjest at det går an Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 At faren til minstemann daua så var vi kvitt ham for evig og alltid. Du verden - ønske sitt eget barn farløs......... ja,ja.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Du verden - ønske sitt eget barn farløs......... ja,ja.. Det hadde du gjort også hvis han hadde oppført seg så kjipt som faren til min. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Såpass! Det var jo ærlig svart! Det er faktisk noen som ikke burde eksistere på jorden overflate. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Det er faktisk noen som ikke burde eksistere på jorden overflate. uffda, dorthe. Og dette er du ikke ferdig med selv når barnet fyller 18, for det vil henge med ham/henne. Forstår nemlig hva du mener...Selv om andre ikke forstår det! 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Være frisk! Så jeg får gjort alt jeg skal 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 uffda, dorthe. Og dette er du ikke ferdig med selv når barnet fyller 18, for det vil henge med ham/henne. Forstår nemlig hva du mener...Selv om andre ikke forstår det! Nei, det er sure saker og egentlig ikke til å leve med. 0 Siter
musikeren Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Enkelt. At alt jeg ønsker meg går i oppfyllelse:-) 0 Siter
Gjest overlevende....(?) Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Nei, det er sure saker og egentlig ikke til å leve med. I know, too... 0 Siter
Gjest jeg og Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 At faren til minstemann daua så var vi kvitt ham for evig og alltid. Akkuratt det samme ville jeg ønske Dorthe om den biologiske faren til mitt eldste barn - selv om andre ikke skjønner så er jeg helt med. 0 Siter
soleil Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 At godteri ikke inneholdt kalorier ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.