Gjest rutangis netu Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 At barna mine kom til å få et godt liv uten alt for store påkjenninger. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 At jeg kunne fly. Altså fly. Med vinger og greier. Eller... ikke med vinger. Med armene mine som vinger. Det hadde vært noe det! 0 Siter
G-bo Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Enkelt. At alt jeg ønsker meg går i oppfyllelse:-) jepp...,akkurat som "gummitarsan":-) 0 Siter
Gjest ønskekvisten Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 God helse og økonomi til alle i familien. Men akkurat nå skulle jeg ønske jeg kunne slippe å jobbe en dag mere i mitt liv, jeg er så utrolig på felgen. 0 Siter
Soria Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 God helse og økonomi til alle i familien. Men akkurat nå skulle jeg ønske jeg kunne slippe å jobbe en dag mere i mitt liv, jeg er så utrolig på felgen. Vær forsiktig med hva du ønsker deg. Du kunne risikere å få det. 0 Siter
Babette Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Nei, det er sure saker og egentlig ikke til å leve med. Hvisker forsiktig og diskret: Jeg fusker litt i leiemorderfaget og er ledig for oppdrag i neste måned. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Hvisker forsiktig og diskret: Jeg fusker litt i leiemorderfaget og er ledig for oppdrag i neste måned. *snur seg rundt og holder hånda for munnen* vi får se hva som skjer, kanskje han forsvinner ut i periferien uten min medvirkning. 0 Siter
søkende Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Enkelt. At alt jeg ønsker meg går i oppfyllelse:-) Du har vett! =) 0 Siter
musikeren Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Du har vett! =) Joda, men den der sa da virkelig seg sjøl:-) 0 Siter
Velouria Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 At jeg kunne klare og leve sammen med og ha det fint med mine barns far. Jeg ønsker jo alt godt for dem, og det er jo alle barns (de fleste iallefall) ønske at foreldrene bor sammen og har det fint. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 At faren til minstemann daua så var vi kvitt ham for evig og alltid. Har du ikke ei woodoo dokke du kan eksprimentere litt med? ;o) 0 Siter
Gjest Pysj-kaninen Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 At en person jeg liker veldig godt skulle fortelle meg på lørdag at han liker meg og ville være sammen med meg og at vi står i hverandres armer.. *sukk* 0 Siter
MannMann Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Å være lykkelig for resten av livet! Skyt deg, så gikk det i oppfyllelse... 0 Siter
morsan Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 At faren min hadde levd og vært frisk. 0 Siter
morsan Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 At faren til minstemann daua så var vi kvitt ham for evig og alltid. Kanskje du kan leie inn en same som kan ganne litt? ;-) 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 At barna mine kom til å få et godt liv uten alt for store påkjenninger. Underskrives! 0 Siter
McLoud Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 At det var kun 1 månded igjen til våren. Jeg liker ikke høst og vinter. 0 Siter
Gjest samma hvordan Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Skyt deg, så gikk det i oppfyllelse... ...uten å gjøre andre ulykkelig! 0 Siter
MannMann Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 ...uten å gjøre andre ulykkelig! Da blir det verre, hehe... 0 Siter
Spirello Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Hmm.. Det første ejg tenkte på var å få tilbake bestefar, og at mormor lever for alltid! ; ) Eller hver fall 10 år til frisk og rask... Men så tenkte ejg at fortiden er fortid, og spist er spist og man må gå fremover.. Da vil jeg ønske meg at jeg blir gravid snart, at svangerskapet går bra, og at jeg får en frisk (jent)unge. : ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.