Gjest vil ha skinnjakke! Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Hvor kan jeg få kjøpt en fin skinnjakke som ikke gjør meg totalt blakk (max 2000..)? Har kikket på en hos Vero Moda til 600kr (som jo er billig..), men den knirker og virker veldig stiv! Takk for tips! 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 BikBok! Kjempefin fasong Angående stivhet..skinn blir jo mykere med bruk. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Leatherman. På denne tiden av året pleier de å kjøre en hel haug med tilbud. Sjekk dem ut. 0 Siter
G-bo Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 BikBok! Kjempefin fasong Angående stivhet..skinn blir jo mykere med bruk. Støtter "papirtiger"..., kjærstn min kjøpte seg nylig en fin sort skinnjakke på Bikbok til tusenlappen..., kul den ass:-) 0 Siter
Gjest vil ha skinnjakke! Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Leatherman. På denne tiden av året pleier de å kjøre en hel haug med tilbud. Sjekk dem ut. Leatherman til jente? 0 Siter
Gjest vil ha skinnjakke! Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 BikBok! Kjempefin fasong Angående stivhet..skinn blir jo mykere med bruk. ja vet den blir mykere, men den er så innmari stiv.. koster jo bare 600 så sikkert derfor.. og den er ganske "skinnende og glatt" hvis du skjønte det 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Leatherman til jente? Ikke la deg lure av navnet. Leatherman er ikke utelukkende for menn. 0 Siter
Gjest vil ha skinnjakke! Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Ikke la deg lure av navnet. Leatherman er ikke utelukkende for menn. Ok, trodde det Men da får jeg sjekke det! TAkk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.