Gjest velvel.. Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Det er bedre være lykkelig alene enn ulykkelig sammen...............................................................sier noen! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Det er helt sant, det! Virker sikkert som en skrekkelig klisjé dersom man er ulykkelig og ensom, men sannheten er at ensomheten er _forferdelig_ hvis man er i et skikkelig dårlig forhold. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Selvsagt. Jeg forstår ikke på død og liv hvorfor så mange har noen bare for å ha noen. De kan umulig like seg selv? 0 Siter
G-bo Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Selvsagt. Jeg forstår ikke på død og liv hvorfor så mange har noen bare for å ha noen. De kan umulig like seg selv? Nettopp..., de liker ikke seg selv, og er i tillegg for feige til å tørre å prøve å stå alene..., men enkelte lærer av sine feil:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Nettopp..., de liker ikke seg selv, og er i tillegg for feige til å tørre å prøve å stå alene..., men enkelte lærer av sine feil:-) Jeg har ikke ekstrem tro på at så mange lærer av sine feil, men det er godt at noen gjør det! 0 Siter
Gjest en-to-tre-4 Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Det er så sant som det er sagt. 0 Siter
Gjest QuePasta Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Det kan vel generaliseres enda mer: Det er bedre å være lykkelig enn ulykkelig. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.