Gå til innhold

Dvd-spillerne Rimi selger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du bare skal koble spilleren til et vanlig tv, så vil den være mer enn god nok.

Dersom du derimot har et psyko-tv og et hjemmekinoanlegg, så ville jeg nok gått en tusenlapp eller to opp i pris og å få utbytte av anlegget.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Som SDD sier, den duger nok til å kobble til en vanlig tv, som CD-spiller duger ikke disse billigspillerne.

Skrevet

Helt grei til å koble til en vanlig / liten tv for å se en leiefilm.

Men ikke til å spille musikk man skal "nyte", eller for å få hjemmekino-opplevelsen.

Men absolutt helt grei til sitt bruk.

Skrevet

hvor mye er det for de?

Jeg betalte 400kr for min. Form hm, halvt år siden.

Skrevet

Kommer jo an på hvor store krav du setter til bilde og lyd. Har du en ikke alt for stor tv, så holder det nok. Jo større tv du har jo mere fremtredende blir den dårlige kvaliteten på dvd-spilleren bli....

Skrevet

De selger ok spillerer på mamoz.no og komplett.no som spiller bl.a. divx for ca 450 kr. Et mye bedre kjøp.

Lyden er selvfølgelig mindre god, og TV'en bør ikke være over 30", men du får en god spiller i forhold til prisen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...