Gå til innhold

Menns reaksjon på kvinner med elskere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vil en mann reagere om han blir sammen med en kvinne og oppdager at hun har hatt en elsker? Altså rett og slett en knullekompis? Ikke noe følelser, bare ren og skjer sex.

Skrevet

Må han få vite det da?

Jeg er ikke i en slik situasjon nå, jeg er i få-en-elsker-fasen. :o) Bare lurer på om det vil kunne ha en negativ virkning på evt. senere forhold. :o)

Men menn burde vel like at kvinner har et godt forhold til sin egen seksualitet?

Skrevet

Jeg er ikke i en slik situasjon nå, jeg er i få-en-elsker-fasen. :o) Bare lurer på om det vil kunne ha en negativ virkning på evt. senere forhold. :o)

Men menn burde vel like at kvinner har et godt forhold til sin egen seksualitet?

Jeg vil da tro det. Vil han ha deg så driter han vel i hvordan fortida di er.

Med mindre du planlegger å bevege deg inn i spesielle kristne miljø på mannejakt. Har hørt at det er lett å finne giftevillige menn der:-).

Skrevet

Hva skulle egentlig være så spesielt med det?

Lillemus: De fleste menn vil vel helst IKKE vite at dama de er glad i har hatt en elsker. Og hvorfor trenger du å nevne det? Det har vel ikke han noe med, så lenge du avslutter det når du kommer i et forhold?

Skrevet

Jeg vil da tro det. Vil han ha deg så driter han vel i hvordan fortida di er.

Med mindre du planlegger å bevege deg inn i spesielle kristne miljø på mannejakt. Har hørt at det er lett å finne giftevillige menn der:-).

Har overhode ikke tenkt meg inn i spesielt kristne miljøer! :o)

Skrevet

Lillemus: De fleste menn vil vel helst IKKE vite at dama de er glad i har hatt en elsker. Og hvorfor trenger du å nevne det? Det har vel ikke han noe med, så lenge du avslutter det når du kommer i et forhold?

Jeg bare lufter tankene mine jeg, interessant å høre menns mening om temaet.

Skrevet

Jeg bare lufter tankene mine jeg, interessant å høre menns mening om temaet.

Ja, det er sant. Men kanskje ikke vits å slenge ut i det blå hvis han ikke spør :-)

Skrevet

Min reaksjon: hun lyver.

Det er ikke mulig å ha sex uten følelser.

Skrevet

Min reaksjon: hun lyver.

Det er ikke mulig å ha sex uten følelser.

Foreløbig så. :o) Jeg tror heller ikke jeg kommer til å få følelser for denne fyren, han er ikke min type, men han var absolutt brukbar i senga.

Gjest en vanlig mann
Skrevet

Hadde jeg ikke spurt, ville jeg ikke øsnket å få en slik opplysning.

Jeg ønsker å få vite det jeg bør vite (altså langvarige forhold, far til barna, de man har eid bolig sammen med, der hvor man har en eks-svigerfamilie osv, dette er ting man bør vite om når en går inn i et forhold).

Å bli fortalt om andre løsere forhold vil absolutt ikke være positivt.

Gjest Faen selv
Skrevet

Foreløbig så. :o) Jeg tror heller ikke jeg kommer til å få følelser for denne fyren, han er ikke min type, men han var absolutt brukbar i senga.

"brukbar i senga"

Grøss og gru for en holdning!

Skrevet

Hadde jeg ikke spurt, ville jeg ikke øsnket å få en slik opplysning.

Jeg ønsker å få vite det jeg bør vite (altså langvarige forhold, far til barna, de man har eid bolig sammen med, der hvor man har en eks-svigerfamilie osv, dette er ting man bør vite om når en går inn i et forhold).

Å bli fortalt om andre løsere forhold vil absolutt ikke være positivt.

Så dersom han spør bør han være forberedet på å få et ærlig svar? Samme hvor mye han ikke vil like det?

Skrevet

Med mindre du er en dildo, er det faktisk ikke mulig.

Og siden det er en så intim handling, blir følelsene ekstra mange og sterke for de fleste.

Heldigivis.

Skrevet

"brukbar i senga"

Grøss og gru for en holdning!

*Ler* Vi er skjønt enige om at vi har sex for sexens skyld så får vi se hvor det går, men foreløbig er det ingen av oss som har andre følelser for hverandre.

Skrevet

"Men menn burde vel like at kvinner har et godt forhold til sin egen seksualitet? "

Selvsagt, men det har ikke nødvendigvis noe med elskere å gjøre? Det finnes en rekke usunne grunner til å ta seg en elsker, desperasjon eller avhengighet, redsel eller et behov for bekreftelse f.eks.

Skrevet

"Men menn burde vel like at kvinner har et godt forhold til sin egen seksualitet? "

Selvsagt, men det har ikke nødvendigvis noe med elskere å gjøre? Det finnes en rekke usunne grunner til å ta seg en elsker, desperasjon eller avhengighet, redsel eller et behov for bekreftelse f.eks.

Min grunn er rett og slett at jeg ikke har noen partner å ha sex med og at jeg etterhvert har et økende sexbehov. Han er også enslig og har behov for sex så vi fant ut at vi kunne være til gjensidig tjeneste. :o)

Gjest en vanlig mann
Skrevet

Så dersom han spør bør han være forberedet på å få et ærlig svar? Samme hvor mye han ikke vil like det?

Jeg har fått et slikt spørsmål fra en ny kjæreste, og da fortalte jeg det jeg mente hun trengte å vite (om de jeg hadde vært virkelig glad i, hadde andre ting som bandt meg sammen med, som svigerfamilie, hadde eid leilighet sammen).

Jeg ville også fortalt hvis jeg hadde exer som jeg fortsatt traff i andre sammenhenger, altså hvis jeg hadde hatt sex med en kollega, en nabo etc, folk som hun kunne risikere å treffe, da bør man vite.

Jeg sa at dette var de hun trengte å vite noe om. Så hun forstod nok at listen (to tre personer) ikke var uttømmende, men at de jeg ikke fortalte om, ikke var viktige.

Så den som stiller et spørsmål, behøver ikke å få vite alt, så lenge man ikke gir inntrykk av at man forteller alt.

Man kan jo ikke vite eksakt hva man skal spørre om, man spør vel for å få vite det som er relevant, ihvertfall er det det man bør.

Så den som svarer, må selv svare på en måte som ikke ødelegger gleden med å ha en ny kjæreste.

Skrevet

Uansett: Det som har vært har vært, og er over og ferdig med. Det som teller er hvordan det er nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...