Gå til innhold

Menns reaksjon på kvinner med elskere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så dersom han spør bør han være forberedet på å få et ærlig svar? Samme hvor mye han ikke vil like det?

Jeg ville blitt svært skeptisk til en mann som spurte om sånt.. (det oser sjalusi og problemer av de lang vei)

Skrevet

Jeg vil da tro det. Vil han ha deg så driter han vel i hvordan fortida di er.

Med mindre du planlegger å bevege deg inn i spesielle kristne miljø på mannejakt. Har hørt at det er lett å finne giftevillige menn der:-).

De er overhodet ikke noe bedre enn oss "dødelige" de bare tror det selv, og ikkw minst lar oss andre tro det ;-)

Gjest vært i samme båt
Skrevet

Jeg er ikke i en slik situasjon nå, jeg er i få-en-elsker-fasen. :o) Bare lurer på om det vil kunne ha en negativ virkning på evt. senere forhold. :o)

Men menn burde vel like at kvinner har et godt forhold til sin egen seksualitet?

Jeg var i akkurat samme situasjon for deg for noen år siden, og følte samme dilemma. Jeg valgte å ta meg en elsker - tross alt kunne det bli flere år til jeg fant en kjæreste, og jeg var en kvinne i min beste alder.

Jeg bestemte meg for at hvis en kommende kjæreste ikke kunne tåle det, da var han for prippen for meg.

Jeg angrer ikke, det gjorde meg godt!

Og ja, det går utmerket an å ha en elsker uten å få følelser for ham. MEN man vet det ikke alltid på forhånd! Noen ganger utvikler den ene parten følelser uten at det var planlagt... Tror det enkleste er å kun treffes for DET formålet, uten å snakke om så mye annet

Skrevet

Jeg var i akkurat samme situasjon for deg for noen år siden, og følte samme dilemma. Jeg valgte å ta meg en elsker - tross alt kunne det bli flere år til jeg fant en kjæreste, og jeg var en kvinne i min beste alder.

Jeg bestemte meg for at hvis en kommende kjæreste ikke kunne tåle det, da var han for prippen for meg.

Jeg angrer ikke, det gjorde meg godt!

Og ja, det går utmerket an å ha en elsker uten å få følelser for ham. MEN man vet det ikke alltid på forhånd! Noen ganger utvikler den ene parten følelser uten at det var planlagt... Tror det enkleste er å kun treffes for DET formålet, uten å snakke om så mye annet

"Og ja, det går utmerket an å ha en elsker uten å få følelser for ham."

Nei, det gjør det faktisk ikke. Du bør i det minste føle deg tiltrukket eller kåt på'n.

Gjest definisjonsspørsmål
Skrevet

"Og ja, det går utmerket an å ha en elsker uten å få følelser for ham."

Nei, det gjør det faktisk ikke. Du bør i det minste føle deg tiltrukket eller kåt på'n.

Jeg tror de flste som sier "ha følelser for" i denne sammenhengen mener "ha sterke følelser for / være forslsket i" eller noe tilsvarende. Altså at det er noe mer enn to mennesker som har ok sex sammen.

Skrevet

Jeg tror de flste som sier "ha følelser for" i denne sammenhengen mener "ha sterke følelser for / være forslsket i" eller noe tilsvarende. Altså at det er noe mer enn to mennesker som har ok sex sammen.

Det blir ikke lettere av det - hvor går f.eks grensen mellom tiltrekning og forelskelse? Hva er forskjellen på å være forelsket og å elske? Jeg tror hver enkelt har ulike definisjoner på dette.

Det blir uansett feil å si at man har sex med noen man ikke har følelser for, om så de følelsene er hat!

Skrevet

Det blir ikke lettere av det - hvor går f.eks grensen mellom tiltrekning og forelskelse? Hva er forskjellen på å være forelsket og å elske? Jeg tror hver enkelt har ulike definisjoner på dette.

Det blir uansett feil å si at man har sex med noen man ikke har følelser for, om så de følelsene er hat!

Jeg er forelsket i en annen og det vet denne elskertypen utmerket godt. :o) Og de følelsene jeg har for disse to er totalt forskjellige! Men sexen er god.

Skrevet

Det er flott at du har en elsker! Etter seperasjonen har jeg hatt noen elskere som jeg kun hadde sex med, og jeg kan med hånden på hjertet si at det var sex uten dypere følelser. Selvsagt likte jeg dem, men da det var tid for å gå videre var det med et smil :-)

Nå har jeg kjæreste, og da han spurte om jeg hadde hatt noen forhold etter ex'en, så fortalte jeg at jeg hadde hatt elsker (ikke i flertall, da...). Han syntes det var helt normalt og greit.

Nyt den gode sex'en med god samvittighet, Lillemus. Når du en gang bestemmer deg for å bli kjæreste med en annen - så vil det være med en mann som har forståelse for det. Hvis ikke, så er vel ikke det noe til kjæreste, lell?

Skrevet

Da jeg var single, så hadde jeg i flere omganger (ikke flere på en gang) en elsker som jeg ikke så for meg som kjærestepotensiale.

Nå har jeg fått meg en vidunderlig kjæreste og mann, og da er det faktisk noen ting man angrer på. Når man finnen mannen i sitt liv, så har man lyst til å kunne fremstå som så ren og ærbar som mulig.

I mitt tilfelle så var det ikke noe problem med gamlekjærester, ymse ekser osv. Men min nye kjæreste ble skuffet over meg når han fant ut at jeg hadde hatt et elskerforhold til en gift mann. Vi hadde da allerede snakket mye om utroskap, og om at det var totat uaktuelt i et forhold.

Så han opplevde det som et svik, at jeg hadde gått på tvers av mine prinsipper før.

Skrevet

Da jeg var single, så hadde jeg i flere omganger (ikke flere på en gang) en elsker som jeg ikke så for meg som kjærestepotensiale.

Nå har jeg fått meg en vidunderlig kjæreste og mann, og da er det faktisk noen ting man angrer på. Når man finnen mannen i sitt liv, så har man lyst til å kunne fremstå som så ren og ærbar som mulig.

I mitt tilfelle så var det ikke noe problem med gamlekjærester, ymse ekser osv. Men min nye kjæreste ble skuffet over meg når han fant ut at jeg hadde hatt et elskerforhold til en gift mann. Vi hadde da allerede snakket mye om utroskap, og om at det var totat uaktuelt i et forhold.

Så han opplevde det som et svik, at jeg hadde gått på tvers av mine prinsipper før.

Nå er min elskervenn like singel som meg da. :o) Å ha en gift elsker er lite aktuellt.

Skrevet

Nå er min elskervenn like singel som meg da. :o) Å ha en gift elsker er lite aktuellt.

Bare for å oppklare eventuelle missforståelser: Jeg syntes ikke det er noe galt i å ta seg en elsker, og jeg syntes at du skal nyte elskeren din hvis det føles riktig.

Jeg ville bare gi et eksempel på at hva man føler er riktig kan endre seg med tiden.

Skrevet

Jeg er forelsket i en annen og det vet denne elskertypen utmerket godt. :o) Og de følelsene jeg har for disse to er totalt forskjellige! Men sexen er god.

Han du er forelkset i vil vel neppe ta din forelskelse særlig seriøst dersom du tar en elsker mens du "venter" på han andre?

Skrevet

Han du er forelkset i vil vel neppe ta din forelskelse særlig seriøst dersom du tar en elsker mens du "venter" på han andre?

Nei, men han er uoppnåelig uansett så jeg er nok en gang ulykkelig forelsket. *Sukk*

Men for en kropp! Og for ei rumpe! Noen menn burde ikke vise seg utendørs uten anstand!

Skrevet

_helt_ uten følelser?

Jeg syntes elskeren min var dritlekker, så jeg var betatt av ham, men ønsket ikke noe mer enn sex. Og min nåværende samboer vet om sommer'n med NN, og synes det er helt greit.

Jeg og elskeren avslutta vårt knulleforhold lenge før jeg og min nåværende ble sammen.

Skrevet

_helt_ uten følelser?

Jeg syntes elskeren min var dritlekker, så jeg var betatt av ham, men ønsket ikke noe mer enn sex. Og min nåværende samboer vet om sommer'n med NN, og synes det er helt greit.

Jeg og elskeren avslutta vårt knulleforhold lenge før jeg og min nåværende ble sammen.

Totalt uten følelser. Og det er vi begge klar over.

Skrevet

Totalt uten følelser. Og det er vi begge klar over.

...Så dongeribuksa funket, skjønner jeg ;-)

Skrevet

...Så dongeribuksa funket, skjønner jeg ;-)

Det var handy-mannen det. :o) Det eventyret er historie. :o( Men fy faen for ei rumpe!

Skrevet

En slik løsaktig tøs ville jeg selvsagt ikke hatt noe med å gjøre. Hadde det ikke kommet blod på lakenet hadde det vært rett ut.

Kanskje jeg tuller nå....

Personlig ville jeg synes det var vesentlig bedre enn om du hadde hatt x antall ONS. Og jeg vet at både kvinner og menn er seksuelle vesener som nyter sex. At en har en elsker i en periode der en er uten kjæreste er helt greit og forståelig for meg. Ser ikke det som noe verre enn om hun hadde hatt kjærester før meg.

Skrevet

Hva er det for slags spørsmål fra en jente som er eldre enn 15 år?

Ærlig talt.

For det første:

"Menn" er ikke en homogen rase. Vi tenker ikke likt.

For det andre:

Bryr du deg om hva din partner gjorde før han traff deg? Du er vel i 30-årene og går sannsynligvis ikke ut fra at mannen du kanskje møter engang er jomfru. Altså har han er fortid.

Bryr du deg om det dersom denne fortiden innebærer knulling uten følelser?

Hvis ikke: Hva får deg i det hele tatt til å tro at din kommende partner vil se annerledes på det enn deg?

For det tredje:

Tenker du likt som alle dine venninner? Fordi dere er jenter?

Sannsynligvis ikke.

Ergo er spørsmålet ditt fullstendig malplassert alle andre steder enn på ungdomsforumet, altså et forum hvor det er lov til å generalisere, samt være ekstremt usikker. Lov på grunn av ekstremt lav alder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...