Gå til innhold

Hvor kjøper man rimelige kvalitetsklær for menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klær fra dressmann smuldrer opp etter et halvt år er min erfaring, og denne gangen vil jeg gjerne kjøpe noe som er solid. Samtidig må det være rimelige priser. Jeg tenker ikke nødvendigvis på billigbillig, men i hvert fall ikke svært stive priser.

Er 30, og liker klær som ikke er helt standard. Samtidig må det se skikkelig ut, pga kundekontakt på jobben. (Må for eks bruke dressbukser)

Takker!

Skrevet

For å få klær som holder må man vurdere stoffet i forhold til bruken. Jeg syntes de er kjempe dyktige på House of Singles i Oslo. Prisene er jo høyrere en Dressmann, Men såå ille er det ikke.

Skrevet

For å få klær som holder må man vurdere stoffet i forhold til bruken. Jeg syntes de er kjempe dyktige på House of Singles i Oslo. Prisene er jo høyrere en Dressmann, Men såå ille er det ikke.

Sånn omtrent hvor ille er det når det ikke er såå ille?

Skrevet

Sånn omtrent hvor ille er det når det ikke er såå ille?

Eh... tja,? Altså du får bukser, gensere og skjorter der til under 1000-lappen per del. Eller har Jeg hørt at Bertoni har endel fint. Har ikke vært det i Oslo, men i Malmø, men det er nok en stund siden.

Skrevet

Eh... tja,? Altså du får bukser, gensere og skjorter der til under 1000-lappen per del. Eller har Jeg hørt at Bertoni har endel fint. Har ikke vært det i Oslo, men i Malmø, men det er nok en stund siden.

*hark*

Ah, da koster det bare sånn cirka 30 tusen for en ny garderobe.

Småpenger!

*blunk*

Skrevet

*hark*

Ah, da koster det bare sånn cirka 30 tusen for en ny garderobe.

Småpenger!

*blunk*

He he... MEN de har rimeligere klær også. Men en HELT ny garderobe?? Bør du ikke da heller satse på å kjøpe feks, tre "dress"bukser i god kvalitet (og de koster ofte endel), og supplere med noen litt kule skjorter, gensere og vester fra HM, eller må det være svært konservativt? De har jo også det der da. Men skjorter osv. kjøper man gjerne litt oftere. OG trenger ikke så god kvalitet.

Skrevet

He he... MEN de har rimeligere klær også. Men en HELT ny garderobe?? Bør du ikke da heller satse på å kjøpe feks, tre "dress"bukser i god kvalitet (og de koster ofte endel), og supplere med noen litt kule skjorter, gensere og vester fra HM, eller må det være svært konservativt? De har jo også det der da. Men skjorter osv. kjøper man gjerne litt oftere. OG trenger ikke så god kvalitet.

Et godt tips, frøkenfrue. Jeg tror jeg rett og slett gjør det på den måten!

Skrevet

Kan virkelig anbefale herreklærne av merket US POLO som KappAhl fører. De er litt dyrere enn ordinære merker av KappAhl, men det er skikkelig kvalitet som bevarer fasonger i vask etter vask. Ta en tur og sjekk de ut.

Skrevet

Kan virkelig anbefale herreklærne av merket US POLO som KappAhl fører. De er litt dyrere enn ordinære merker av KappAhl, men det er skikkelig kvalitet som bevarer fasonger i vask etter vask. Ta en tur og sjekk de ut.

Takker, frøkenfrue ;)

Skrevet

Skjorter til under tusenlappen? Hmm, jeg har aldri kjøpt en skjorte som har kostet så mye uansett jeg da men.

Skrevet

Et godt tips, frøkenfrue. Jeg tror jeg rett og slett gjør det på den måten!

De har dressbukser på HM også :-) Men kanskje best som du over sa at det er fint å kjøpe en dressbukse som koster litt mer og som holder lenge, og heller supplere med mange billige skjorter.

Skrevet

Til under 1000lappen...

Tror aldri jeg har eid en topp eller en bukse som har kostet nesten tusen kroner...

Og flere topper og bukser...da er vi raskt oppe i minst 10000

hm

Skrevet

_Det_ var en god ide! Få bukser, og heller flere og billigere skjorter!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...