Gå til innhold

Å hate sin eks

Anbefalte innlegg

Gjest mor til barn
Skrevet

En del mennesker hater sin(e)

ekser som er far til barn(a).

Hvordan er det mulig å elske et barn som har en far eller mor dere hater så intenst? Elsker dere bare 50% av barnet?

Nei??

Men da...

Hvordan er det mulig å hate et menneske som har bidratt til noe av det mest verdifulle i livet - barna!?

Selv synes jeg min eks gjør mye rart, jeg kunne ikke tenkt meg et samliv med han, jeg ønsker ikke å omgås han mer enn nødvendig, men jeg vil ALLTID føle en dyp og inderlig takknemlighet for at han er til - uten han ville jeg ikke hatt akkurat de barna jeg har, og som jeg elsker så høyt!!

Og en dag skal forhåpentligvis han og jeg SAMMEN bli besteforeldre!

Skrevet

Du vet nok lite om hva som rører seg i folk, og hvorfor. Min søster har blitt plaget, tyrannisert og truet av eksen i 12 år etter skilsmissen, og så mener du hun skal synes han er en sabla kjekk kar fordi han er faren til barna hennes?

Når man er skilt blir man ikke besteforeldre *sammen*, man blir det hver for seg. Og for mange fungerer det mer fint og uproblematisk enn forholdet til eksen gjør.

Gjest neineineinei
Skrevet

Jeg hater en person som er en trussel mot mitt barn. Jeg hater en person som har adoptert bort sin datter fordi han ikke vil ha med henne å gjøre. Jeg hater en person som bruker mitt barn til å true og terrorisere. Jeg hater en person som har forsøkt å nekte mitt barn å være sammen med sine besteforeldre. Jeg hater en person som har skadet meg og andre rundt seg med løgner og vold.

At han er min datters biologiske far forandrer ikke mitt hat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...