Gå til innhold

FU: Partner som blir borte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jeg gjort dette mot kona hadde nok mitt aller nødvendigste vært plassert ved utterdøra når jeg en gang dukket opp. Jeg hadde heller ikke gjort meg bryet å komme mer hjem:-/

Da er du heldigere enn min. Tror jeg hadde benyttet meg av at vi bor i 2.etg ;-)

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mil1365380270

4

• IngenLurerDenneGutten

4

• KaVa

2

• snø

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

1) Blir flyvende forbannet og kaster en og annen død ting i veggen, ringer kompisene hans og hører om de vet hvor han/hun befinner seg.

2) Tenker at han/hun er en ansvarsløs idiot som ikke skjønner bedre enn å gi beskjed.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Da er du heldigere enn min. Tror jeg hadde benyttet meg av at vi bor i 2.etg ;-)

Det har han fortjent. Hvis vi ser bort fra at det hadde hent noe, som de fleste innleggene hinter om - er han upålitelig og intet å samle på.

Skrevet

Hva gjør du (rent konkret)?

Dersom jeg ikke hadde fått tak i ham på mobilen, eller på kameratens mobil, hadde jeg kjørt og sett etter ham der jeg trodde han skulle være.

Hva tenker du om det?

Jeg hadde vært fryktelig redd, han har aldri gjort tilnærmelsesvis noe slikt, og jeg hadde vært redd han var død eller stygt skadet.

mvh

Ditto!

Skrevet

Jeg ringer politiet og hører om det har vært noen ulykke.

Deretter ringer jeg låsesmeden og skifter raskt lås til huset (hvis du ikke vet hvor han er, og han ikke har gitt beskjed, kan han jo være bevisstløs og hvem som helst kan ha tatt nøklene..).

Og sperrer / tar ut det som er på felles konti, på samme måte som over vet du jo ikke hvor bankkortet hans er.

Jeg ville ringt sivigerforeldre osv og hørt om han er der.

Tror du virkelig at du midt i den panikken det ville vært når du regner med at han kan være bevisstløs, ville ha tenkt på å skifte lås og sperret konti?

Skrevet

Det har han fortjent. Hvis vi ser bort fra at det hadde hent noe, som de fleste innleggene hinter om - er han upålitelig og intet å samle på.

*he-he* tenk når du er skikkelig forbannet - å se PC'en knase i asfalten. Det må være en god følelse ;-) Undertøyet over gjerdet til naboen. "Stolen din ja, den ligger i hagen på andre siden, sammen med platesamlingen". Litt slem, jeg ;-)

Skrevet

Jeg kan i alle fall skrive under på det som de fleste her skriver - var det første gangen ville jeg blitt redd, var deg gang nummer x hadde jeg blitt sint. Og på et eller annet tidspunkt tror jeg at jeg hadde vurdert å skifte lås.

Men det er veldig kjekt å høre om andres fæle ektemenn og svigermødre, for da setter man så ekstra stor pris på de prakteksemplarene man har selv ;o)

Hva er meningen om dette i venninnegjengen deres da?

beste hilsen fra

Meningen der var omtrent akkurat som du skriver:

"var det første gangen ville jeg blitt redd, var deg gang nummer x hadde jeg blitt sint. "

Og etter gang nummer xxx kvitter man seg med hele karen.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

*he-he* tenk når du er skikkelig forbannet - å se PC'en knase i asfalten. Det må være en god følelse ;-) Undertøyet over gjerdet til naboen. "Stolen din ja, den ligger i hagen på andre siden, sammen med platesamlingen". Litt slem, jeg ;-)

Ja - iverksett raseriannfall nå:-)

Skrevet

Har selv ringt etter gubben kl. 4 om morran. Var så hyggelig å prate sjø at han ikke orket komme hjem, men han skulle komme før ungene våkna! Jeg har nå vært enslig i 14 mnd.

Skrevet

Ja - iverksett raseriannfall nå:-)

Det er det som er så irriterende - blir jeg skikkelig sint, begynner jeg å gråte. Har nok et undertrykket behov for å knuse noe i stedet, det må være en mye bedre følelse. I alle fall der og da ;-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det er det som er så irriterende - blir jeg skikkelig sint, begynner jeg å gråte. Har nok et undertrykket behov for å knuse noe i stedet, det må være en mye bedre følelse. I alle fall der og da ;-)

He-he

Skrevet

1.) Jeg ringer han, svarer han ikke ringer jeg kameratene.. Får jeg tak i han får han høre det. jeg vil kreve en forklaring (GOD EN) når han kommer hjem..

2.) Ville trodd det hadde hendt en ulykke, enten blitt slått ned, satt i arresten, påkjørt osv. Eller blitt for full å rota seg på et nachspiel med en dame? hadde blitt mistenksom..

Har aldri opplevd det der gudskjelov. Han kommer når han sier han skal komme, eller så ringer han og gir beskjed. Er ikke redd for utroskap fra hans side, men hade begynt å lure...

Skrevet

Jeg hadde blitt fra meg av engstelse, for da hadde det helt sikkert skjedd noe. Jeg hadde sikkert ringt politiet eller trafikksentralen og hørt om det hadde vært noen ulykker.

Skrevet

1) Ringer først mobilen, og hvis jeg ikke får svar, ringer jeg sykehus og politi.

2) Jeg ville blitt skikkelig redd og engstelig for at noe hadde skjedd, for det har aldri skjedd at han ikke har ringt eller kommet hjem når han skulle. Blir han senere, ringer han eller melder, alltid.

Så jeg hadde antakelig vært nokså nær sammenbrudd hvis dette hadde skjedd.

Skrevet

Gubben har gjort omtrent det der en gang... Sovnet på sofaen hos en kamerat etter en bedre middag sammen med noen arbeiskollegaer. Han ringte i 10-tida, temmelig flau.

Dersom det hadde skjedd en gang til ville jeg fått panikk, for han glemmer garantert ikke å gi beskjed en gang til.

Skrevet

Ringer låsesmeden......

Tenker "håper det ikke er så dyrt å skifte lås".

Skrevet

Ber han forklare seg for siden ikke snakke til han på en uke!!

Skrevet

Det har skjedd meg. Klokka rakk riktig nok ikke å bli så mye, men vi skulle til gjengjeld bort tidlig om morgenen dagen etter. Dette var helt uvant av ham, så jeg var ikke sint, bare redd. Jeg ringte rundt til alle og var virkelig bekymret!! Fikk heller ikke tak i broren som han var ute sammen med. Det var til og med rett etter at jeg hadde sagt jeg ville flytte, så jeg var redd han hadde funnet på noe virkelig drastisk. Ringte sykehus og politi. På sykehuset var han ikke og politiet ville ikke si noe. Utpå morgenen ringte de fra politiet allikevel. Både han og broren satt i fyllearresten!! Til deres forsvar skal det sies at det ikke var deres feil, men vaktene på det utestedet de var. Dette ble klart etterpå. Og han hadde prøvd hele natta å få lov til å ringe hjem, men de ville ikke la ham gjøre det. En god historie å fortelle i ettertid, men de timene jeg ikke visste hvor han var var virkelig jævlige!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...