Gå til innhold

Sitter dere på jobben og surfer på DOL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp. Men få interne uenigheter.

Nå har for øvrig sjefen nettopp pålagt meg å dra på shopping etter nye klær, så jeg må nesten gjøre det. Hun spanderer!

;o)

*knegger*

Skrevet

he he, jeg slutter på jobb sånn at jeg er hjemme i ettiden, stort sett. Da kan jeg dole uten at det går utover jobben ;)

Så skriver jeg her sånn innimellom utover hele dagen.

Selv om det kanskje virker sånn, så er jeg her ikke _hele_ dagen, men jeg er inne jevnt over en god del i løpet av dagen.

:)

Skrevet

Kunne det være interessant med en ansatt til ? ;-) Jeg er dog ikke så interessant for deg å flørte med på julebordet vil jeg tro. Men en bedre shopping-partner skal du lete svært lenge etter :-)

Shoppingpartnere er alltid interessante. Men jeg kan dessverre ikke love at sjefen min spanderer på deg også.

Klarte for øvrig å svi av drøye 3000 kroner på en time. Fikk meg to skjørt, en genser, ei bukse, to bøker, en DVD, strømper, blomster, såpe og vin. Nå kan helga bare komme - jeg er klar! :oD

Skrevet

Shoppingpartnere er alltid interessante. Men jeg kan dessverre ikke love at sjefen min spanderer på deg også.

Klarte for øvrig å svi av drøye 3000 kroner på en time. Fikk meg to skjørt, en genser, ei bukse, to bøker, en DVD, strømper, blomster, såpe og vin. Nå kan helga bare komme - jeg er klar! :oD

He he :-) Skal si du er effektiv. En perfekt oppstart til helgen, nye klær, vin og blomster. Høres ut til å bli en svært hyggelig helg, spesielle planer ?

Skrevet

He he :-) Skal si du er effektiv. En perfekt oppstart til helgen, nye klær, vin og blomster. Høres ut til å bli en svært hyggelig helg, spesielle planer ?

Middag/selskap hos gode venner i kveld, slappe av resten av helga.

Skrevet

Middag/selskap hos gode venner i kveld, slappe av resten av helga.

Hyggelig :-) Gleder meg også til helg...

Skrevet

Har det som Malun - jeg er sjef og ansatt i ett. Og ja, det er bare sånn passe gøy på julebordet. Blir fort mye drikking og dårlige vitser. Men vi synger mye, da.

Det gjør vi her også - og ikke bare på arbeidsplassen. Mye (dårlig) humor her på kontoret!

;o)

Skrevet

Det gjør vi her også - og ikke bare på arbeidsplassen. Mye (dårlig) humor her på kontoret!

;o)

...mente selvsagt "og ikke bare på julebordet".

Gjest for travelt
Skrevet

Har ikke internet på jobb, og dessuten hadde jeg IKKE hatt tid! Jobber innen helse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...