Gå til innhold

Røyking - prikkbelastning - oppsigelse

Anbefalte innlegg

Gjest noen bedre?
Skrevet

Oh nei..stakkars dere, må dere virkelig bare jobbe i ARBEIDSTIDEN???

Bevares. Røyking kan dere gjøre på pauser. Og jeg regner med at du glemte å fortelle akkurat _den_ biten.

(nhd er min store forbilde av og til :)

Nei, ikke i pauser heller, fordi vi har betalt pause og skal stå til arbeidsgivers rådighet hele dagen.

Har jeg glemt noe annet tror du. Vi får lov til å røyke hjemme, dvs. hvis kjerringa tillater det...................

Gjest papirtiger
Skrevet

Nei, ikke i pauser heller, fordi vi har betalt pause og skal stå til arbeidsgivers rådighet hele dagen.

Har jeg glemt noe annet tror du. Vi får lov til å røyke hjemme, dvs. hvis kjerringa tillater det...................

Arbeidstid er faktisk arbeidstid. Og arbeidstid er som kjent tiden du får betalt for.

At arbeidsgiver vil at dere skal jobbe for pengene, er svært forståelig.

Gjest noen bedre?
Skrevet

Arbeidstid er faktisk arbeidstid. Og arbeidstid er som kjent tiden du får betalt for.

At arbeidsgiver vil at dere skal jobbe for pengene, er svært forståelig.

Sant nok - men tror du at arbeidstakere som får noe sånt tredd ned over ørene er fornøyde arbeidstakere?

Tror du misfornøyde arbeidstakere produserer så voldsomt mye?

Tror du trivsel er viktig for god helse?

Tror du arbeidstakere som blir behandlet på en så ovenfra og ned måte trives på arbeid?

Tror du arbeidsgiver vinner noe på dette?

Det tror ikke jeg!

Har man en arbeidsgiver man trives med og liker yter man desto mer, tror du røykerne yter så voldsomt mye mer når tanken på når de kan få neste røyk er det eneste de klarer å ha i hodet?

For øvrig røyker ikke jeg, likevel synes jeg dette forbudet og truslene vitner om forakt for voksne mennesker.

Gjest papirtiger
Skrevet

Sant nok - men tror du at arbeidstakere som får noe sånt tredd ned over ørene er fornøyde arbeidstakere?

Tror du arbeidstakere som blir behandlet på en så ovenfra og ned måte trives på arbeid?

Det tror ikke jeg!

Har man en arbeidsgiver man trives med og liker yter man desto mer, tror du røykerne yter så voldsomt mye mer når tanken på når de kan få neste røyk er det eneste de klarer å ha i hodet?

For øvrig røyker ikke jeg, likevel synes jeg dette forbudet og truslene vitner om forakt for voksne mennesker.

De argumentene blir for søke. En arbeidstaker velger selv frivillig å jobbe akkurat der.

Forvente å få betalt for røyking er jo helt uhyrlig. Hva blir det neste, chatting?

Skrevet

Overhørt på en restaurant i hovedstaden:

"Har dere røykerom??"

*Eeeh, nei, men vi har et utmerket sprøyterom rett rundt hjørnet*

Hehe :)

Skrevet

Det tror ikke jeg!

"Tror du trivsel er viktig for god helse?"

Å røyke er _uansett_ ikke viktig for god helse.

:P

Skrevet

Overhørt på en restaurant i hovedstaden:

"Har dere røykerom??"

*Eeeh, nei, men vi har et utmerket sprøyterom rett rundt hjørnet*

Tror du ikke det er lov å røyke på et sprøyterom? Hvorfor ikke plassere de to gruppene sammen?

:o

Skrevet

Ikke lovlig - det er helse Finnmark som har innført det...

Skulle tro det offentlige vet hva de holder på med eller???

I følge text-tv er dettee t forslag som ennå ikke er vedtatt. Tror ikke du skal foregripe begivenhetenes gang, selv om jeg personlig ikke et øyeblikk er i tvil om at samfunnet i dag er sykt og pervertert nok til å innføre slike regler.

Gjest noen bedre?
Skrevet

I følge text-tv er dettee t forslag som ennå ikke er vedtatt. Tror ikke du skal foregripe begivenhetenes gang, selv om jeg personlig ikke et øyeblikk er i tvil om at samfunnet i dag er sykt og pervertert nok til å innføre slike regler.

Jeg så det ja. Det har blitt en del oppstyr rundt dette, hørte bl.a. på kanal 24 kl. 2100. Kan jo hende det ikke blir noe av det likevel da.

Skrevet

Tror du ikke det er lov å røyke på et sprøyterom? Hvorfor ikke plassere de to gruppene sammen?

:o

Tror du hvem som helst kan slippe inn på et sprøyterom ;o) Først må du skrive under taushetsplikt, vet du

Skrevet

Den var drøy. Ærlig talt, folk må da få 5 min for å ta seg en røyk eller koble av på en annen måte. Trivsel betyr enormt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...