Gå til innhold

vet du hvem noen her er, men de vet ikke at du vet..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet hvem noen her er, men de vet at jeg vet.

:)

Vet ikke om noen som ikke vet at jeg vet.

Gjest matahari_83
Skrevet

Jeg vet hvem noen her er, men de vet at jeg vet.

:)

Vet ikke om noen som ikke vet at jeg vet.

heg visste hvem noen var her før, som visste hvem jeg er. tror personen har byttet navn. det har jeg også gjort... selv om det er vanskelig å finne ut hvem noen er her,hvis kjente selvfølgelig, tør jeg nesten ikke skrive ting her..redd det er noen som finner ut hvem jeg er. har litt "problemer" med kjæresten min som jeg gjerne ville hatt litt tips om hva jeg skal gjøre, men er så redd han skal lese det selv og finne ut at det er jeg som har skrevet det...... ikke greit dette her.. hehe.. ;-)

Skrevet

De jeg vet om, vet om meg også. Hvis noen vet om meg og jeg ikke vet om dem, synes jeg det hadde vært realt om de sa ifra.

Skrevet

Jeg vet hvem jeg er, men jeg vet ikke at noen vet at jeg ikke vet hvem noen vet at jeg er.

"............................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...