amber sun Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Jeg vet hvem noen her er, men de vet at jeg vet. Vet ikke om noen som ikke vet at jeg vet. 0 Siter
Gjest matahari_83 Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Jeg vet hvem noen her er, men de vet at jeg vet. Vet ikke om noen som ikke vet at jeg vet. heg visste hvem noen var her før, som visste hvem jeg er. tror personen har byttet navn. det har jeg også gjort... selv om det er vanskelig å finne ut hvem noen er her,hvis kjente selvfølgelig, tør jeg nesten ikke skrive ting her..redd det er noen som finner ut hvem jeg er. har litt "problemer" med kjæresten min som jeg gjerne ville hatt litt tips om hva jeg skal gjøre, men er så redd han skal lese det selv og finne ut at det er jeg som har skrevet det...... ikke greit dette her.. hehe.. ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 De jeg vet om, vet om meg også. Hvis noen vet om meg og jeg ikke vet om dem, synes jeg det hadde vært realt om de sa ifra. 0 Siter
Prozak Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Jeg vet hvem jeg er, men jeg vet ikke at noen vet at jeg ikke vet hvem noen vet at jeg er. "............................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.