Gå til innhold

Er det noen som har noen ord til meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal begynne i ny jobb og gruer meg! Ja, jeg gjør faktisk det. Kjenner jeg er nervøs for om det kommer til å gå bra. dette er noe helt annet enn det jeg har jobbet med før, og jeg er redd for at jeg ikke kommer til å trives. De som jobber der nå kjenner jo hverandre fra før, og jeg er ganske mye yngre enn dem i tillegg. Jeg er faktisk litt redd.

Samboeren min flyttet ut for noen måneder siden, og jeg har fortsatt ikke kommet over det. Han var lei av at jeg ikke tok initiativ til noe, sa han. Og det var en del ting som irriterte ham. En av tingene var jeg jeg røykte. Jeg sluttet å røyke for tre måneder siden, og har ikke sprukket en eneste gang. Kjenner på meg at jeg aldri kommer til å røyke igjen. Jeg har ikke hatt noen slike perioder hvor jeg bare må ha røyk heller. Festrøyker ikke en gang. Men det er ingen her som kan rose meg littegranne for det en gang. Er det noen der ute som syne sjeg har vært litt flink da?

Jeg har sluttet å bite negle rogså. Det hender jeg biter litt, men det er bare litt, og jeg er på god vei, altså.

Jeg har det fortsatt veldig rotete rundt her... Men jeg prøver, prøver virkelig å gjøre noe med det. er det noen som har noe små tips til hvordan jeg kan klare å la være å rote?

Jeg gjør ikke dette får å få tilbake eksen. Faktisk. Men jeg gjør det fordi jeg i grunn er enig i noen av de tingene han sa.

Er det noen som har noen ord?

Skrevet

*Stor klem* Du har vært kjempeflink har du! Å slutte å røyke er ikke lett så det skal du være kjempestolt av!

Å la være å bite negler når det har blitt en vane er heller ikke lett - du er knalltøff du. :o)

Nyjobben går nok bra skal du se. Bit tennene sammen og gi deg selv 3 uker før du vurderer hvordan du synes det har gått. De aller, aller fleste trenger noen uker før det går seg til i ny jobb. Vær vennlig mot alle på jobben og gjør ditt beste så skal du se de andre inkluderer deg i gjengen sin.

Lykke til videre og ha en god helg! *Klem igjen*

Skrevet

*Stor klem* Du har vært kjempeflink har du! Å slutte å røyke er ikke lett så det skal du være kjempestolt av!

Å la være å bite negler når det har blitt en vane er heller ikke lett - du er knalltøff du. :o)

Nyjobben går nok bra skal du se. Bit tennene sammen og gi deg selv 3 uker før du vurderer hvordan du synes det har gått. De aller, aller fleste trenger noen uker før det går seg til i ny jobb. Vær vennlig mot alle på jobben og gjør ditt beste så skal du se de andre inkluderer deg i gjengen sin.

Lykke til videre og ha en god helg! *Klem igjen*

*glad*

Tusen takk, Lillemus! Det var veldig koselig!

Jeg skal være vennlig, og jeg skal gjøre så godt jeg kan. Det du skriver om å gi meg selv tre uker før jeg vurderer meg selv er et godt råd. Jeg skal følge det!

*klem tilbake* God helg til deg også!

Skrevet

Ned med skuldra, vær positiv, nysgjerrig og se folk i øynene, det er mitt tips:-)

Litt "spenning" før nye situasjoner er helt vanlig, skal krible..., masse lykke til..., se på dette som en god mulighet for selvrealisering:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...