Gå til innhold

et travelt problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dette blir helt riktig forum, men usikker på hvor det skal.. Har i de siste par årene, også tidligere, vært plaget med at jeg begynner å grine i tide og utide. Det skal ingenting til før tårene begynner å renne.. Og har det først begynt, stopper det jo aldri.. Har det kjempebra "i livet" til vanlig, ingenting å klage på, men jeg tåler ikke kritikk. Om det er på fotballbanen, hjemme, eller på skolen kan jeg begynne å grine. Det er ganske så travelt når en begynner å grine helt uten grunn. Jeg kan være glad og fornøyd, før det plutselig renner på med tårer. Dette var litt vanskelig å forklare, men håper noen skjønner situasjonen min.. Takk for hjelp.

Skrevet

Det er travelt når man begynner å grine uten grunn? Hva mener du??? Ordet travelt betyr at man har liten tid...

Skrevet

Det er travelt når man begynner å grine uten grunn? Hva mener du??? Ordet travelt betyr at man har liten tid...

Kanskje hun/han mente "trasig"?

Skrevet

travelt kan også bety trasig og vanskeleg i enkelte dialektar; i romsdalsdialekt for eksempel

Skrevet

Unnskyld, var virkelig ikke meningen å skrive uforståelig. Tenkte ikke på at man må skrive kav bokmål for at folk skal forstå her. Mener trasig ja, hvis du forstår det ordet. Heller ikke meningen å svare så uhøflig, bli bare irritert når de svarene jeg trodde jeg hadde fått var spørsmål om min ordbruk. Sorry. Men er oppklart nå.

Skrevet

Unnskyld, var virkelig ikke meningen å skrive uforståelig. Tenkte ikke på at man må skrive kav bokmål for at folk skal forstå her. Mener trasig ja, hvis du forstår det ordet. Heller ikke meningen å svare så uhøflig, bli bare irritert når de svarene jeg trodde jeg hadde fått var spørsmål om min ordbruk. Sorry. Men er oppklart nå.

Sorry, jeg er litt følelsesmessig ute av lage selv for tiden. :o)

Men er det egentlig noe problem at man tar lett til tårene da?

Skrevet

Sorry, jeg er litt følelsesmessig ute av lage selv for tiden. :o)

Men er det egentlig noe problem at man tar lett til tårene da?

Det er veldig travelt å grine for absolutt ingenting. For ikke å si flaut og ekkelt når jeg begynner å grine foran samboeren min når han ikke forstår et kvekk hvorfor, og tror han har gjort noe galt.. Det er liksom sånn at jeg kjenner at tårene begynner å presse på, så vil jeg så gjerne tenke positivt og slutte, men som oftest begynner jeg bare å tenke vonde tanker, og da går det som det går.. Travelt..! :)

Skrevet

Tror du får flere svar om du legger innlegget ditt inn på forumet for psykiatri.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Det er veldig travelt å grine for absolutt ingenting. For ikke å si flaut og ekkelt når jeg begynner å grine foran samboeren min når han ikke forstår et kvekk hvorfor, og tror han har gjort noe galt.. Det er liksom sånn at jeg kjenner at tårene begynner å presse på, så vil jeg så gjerne tenke positivt og slutte, men som oftest begynner jeg bare å tenke vonde tanker, og da går det som det går.. Travelt..! :)

hmmm...... kanskje det er noe som rører opp i vonde ting? Da er det jo bra at det kommer ut..

Det behøver ikke være leie ting, som forårsaker det. Kan også være gode ting, men ting du har lengtet etter, f.eks..

Kan du ikke bare la deg selv få grine litt, da. Og så etterhvert får du kanskje tak i følelsene som ligger bak. Snakke med ei god venninne eller mora di eller tanta, whatever.... Hvis du har noen å snakke med?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...