Gå til innhold

På kino med ett-åring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slenger den inn her også, da det er stille på foreldre/barn forum.

Var på kino i går.Film med 7- årsgrense.

Der var en familie med deriblant en ett-åring.

Barnet ble skremt av de høye lydene og begynte å gråte. Da gikk mor ut å kjøpte en slikkepinne til barnet for at h*n skulle holde fred.(Man gir da ikke slikkepinner til så små barn??).

Skjønner ikke hvordan de kunne slippe dem inn en gang.

Vurderer nå å kontakte kinosjef så h*n er obs på dette, da store deler av filmen ble ødelagt for oss og sikkert andre også.

Hva mener dere?

Skrevet

Det er jo uansvarlig overfor ungen, i tillegg til at man ødelegger opplevelsen for andre. Det for jaggu holde at vi ikke-foreldre må utstå ungehyl på busser, tog, fly, i butikker etc.

"................................"

Skrevet

Det er jo uansvarlig overfor ungen, i tillegg til at man ødelegger opplevelsen for andre. Det for jaggu holde at vi ikke-foreldre må utstå ungehyl på busser, tog, fly, i butikker etc.

"................................"

Ungehyl på busser, tog, fly, i butikker o.l er litt mer forståelig for meg som er 3 barnsmor kanskje;o)

Skrevet

Ungehyl på busser, tog, fly, i butikker o.l er litt mer forståelig for meg som er 3 barnsmor kanskje;o)

Helt sikkert. Og jeg ser jo med forståelse på det selv også, selv om det kan være utrolig slitsomt.

".............................."

Skrevet

Nei, jeg er enig med deg, de kunne holdt seg hjemme. Jeg hadde blitt irritert og forbanna, og sannsynligvis ropt utover hele salen: FÅ UT DEN JÆVLA UNGE DA!!

Her i byen har vi kino for foreldre med babyer. ;)

Skrevet

Nei, jeg er enig med deg, de kunne holdt seg hjemme. Jeg hadde blitt irritert og forbanna, og sannsynligvis ropt utover hele salen: FÅ UT DEN JÆVLA UNGE DA!!

Her i byen har vi kino for foreldre med babyer. ;)

Vi har kino for foreldre med babyer her også.

Gjett om jeg hadde lyst til å henvise dem til det;o)

Skrevet

Jeg jobber selv på kino og hvis dette skjer der hvor jeg jobber er det bare å kontakte noen som jobber der og forklare situasjonen. Da blir dem henvist ut siden ungen er ALT FOR liten og lager støy, så hvis det skjer igjen går det sikkert an bli kvitt dem ved å si ifra til noen som jobber der! :)

Hvem kino var det foressten? Ble litt nysgjerrig nå :)

Skrevet

Jeg jobber selv på kino og hvis dette skjer der hvor jeg jobber er det bare å kontakte noen som jobber der og forklare situasjonen. Da blir dem henvist ut siden ungen er ALT FOR liten og lager støy, så hvis det skjer igjen går det sikkert an bli kvitt dem ved å si ifra til noen som jobber der! :)

Hvem kino var det foressten? Ble litt nysgjerrig nå :)

Hvilken kino det var vil jeg nok ikke ut med, vil helst ikke at folk her skal vite hvor jeg bor;o)

Det står jo selvsagt noen å tar i mot billetter også.

Kan ikke de stoppe dem da?

Skrevet

Hvilken kino det var vil jeg nok ikke ut med, vil helst ikke at folk her skal vite hvor jeg bor;o)

Det står jo selvsagt noen å tar i mot billetter også.

Kan ikke de stoppe dem da?

Kontrollørene som tar imot billetter skal selvfølgelig passe på slikt, men noen ganger kan det skje en feil eller at faktisk foreldrene kjøper billetter til en film men går og ser en annen (altså dobbelt med billetter) fordi de først blir stoppet også lurer de seg inn. Høres sykt ut, men sånt skjer faktisk! Har i hvert fall skjedd det hvor jeg jobber..

Skrevet

Det er et ordtak som sier:

"Tidlig krøkes hvis jævelen skal bli en god krok".

Det er mulig denne moren tok dette ordtaket litt vel alvorlig.

Jeg er en annen
Skrevet

Det burde innføres en baby-lov etter møsnter fra røykeloven. Totalforbud mot å ha med babyer på kaféer, inn på butikker, transportmidler o.l.

Hvis folk absolutt skal ha barn kan de da i det minste holde dem innenfor husets fire vegger.

Skrevet

Det burde innføres en baby-lov etter møsnter fra røykeloven. Totalforbud mot å ha med babyer på kaféer, inn på butikker, transportmidler o.l.

Hvis folk absolutt skal ha barn kan de da i det minste holde dem innenfor husets fire vegger.

Det får være dine ord.

Skrevet

ETTÅRING PÅ KINO????

Nei, det går ikkje an. ALTFOR ung til barnefilm, og for stor til babykino.

Det er no den heilt bestemte meininga til

Skrevet

ETTÅRING PÅ KINO????

Nei, det går ikkje an. ALTFOR ung til barnefilm, og for stor til babykino.

Det er no den heilt bestemte meininga til

En 1åring kan helt fint gå på kino hvis filmen er tillatt for alle, altså ingen aldersgrense. Men! Da må det være et prakteksemplar som ikke er grinete og bråker for de andre som vil se filmen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...