Gjest miamaja Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Jeg hadde dårlig immunforsvar som barn, da jeg var en meget spinkel jente + at jeg var et prematurbarn. Er ikke spinkel nå i voksen alder. Har da immunforsvaret mitt blitt bedre nå, eller holder det seg på samme nivå hele livet? 0 Siter
Gjest blåklokka Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Immunforsvaret forandrer seg.tenk bare på at du i perioder er forkjølet, sliten e.l da er immunforsvaret dårligere.Så bygges det opp igjen:) 0 Siter
Gjest miamaja Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Immunforsvaret forandrer seg.tenk bare på at du i perioder er forkjølet, sliten e.l da er immunforsvaret dårligere.Så bygges det opp igjen:) Skjønner jo det, men kan man ha _generellt_ dårligere immunforsvar om man har vært prematur? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Skjønner jo det, men kan man ha _generellt_ dårligere immunforsvar om man har vært prematur? Vet ikke svaret på det du spør om, men tenkte å tipse om å ta C-vitaminer, hvis du ikke allerede gjør det. E-vitamin er også bra, men C-er best for immunforsvaret. 0 Siter
Gjest miamaja Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Vet ikke svaret på det du spør om, men tenkte å tipse om å ta C-vitaminer, hvis du ikke allerede gjør det. E-vitamin er også bra, men C-er best for immunforsvaret. Takk for tips, men c-vitaminer tar jeg + tran:o) 0 Siter
Soria Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Tror ikke det har noen sammenheng. Jeg har vært tynn som en strek hele mitt liv og har en jernhelse. Plukker aldri opp noenting av det som går. 0 Siter
Gjest miamaja Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Tror ikke det har noen sammenheng. Jeg har vært tynn som en strek hele mitt liv og har en jernhelse. Plukker aldri opp noenting av det som går. Nei det er ikke sikkert det har noen sammenheng med det å være tynn.Men hva når man har vært prematur da? 0 Siter
Soria Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Nei det er ikke sikkert det har noen sammenheng med det å være tynn.Men hva når man har vært prematur da? Beklager, det vet jeg lite om annet enn at broren min var det og har vært frisk. 0 Siter
Gjest miamaja Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Beklager, det vet jeg lite om annet enn at broren min var det og har vært frisk. Nå er jo jeg normalt frisk også da.Men jeg var ofte forkjølet da jeg var barn. Litt bedre nå, men fortsatt litt mer enn hva jeg vil kalle normalt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.