Gå til innhold

Dårlig immunforsvar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde dårlig immunforsvar som barn, da jeg var en meget spinkel jente + at jeg var et prematurbarn.

Er ikke spinkel nå i voksen alder.

Har da immunforsvaret mitt blitt bedre nå, eller holder det seg på samme nivå hele livet?

Gjest blåklokka
Skrevet

Immunforsvaret forandrer seg.tenk bare på at du i perioder er forkjølet, sliten e.l da er immunforsvaret dårligere.Så bygges det opp igjen:)

Skrevet

Immunforsvaret forandrer seg.tenk bare på at du i perioder er forkjølet, sliten e.l da er immunforsvaret dårligere.Så bygges det opp igjen:)

Skjønner jo det, men kan man ha _generellt_ dårligere immunforsvar om man har vært prematur?

Skrevet

Skjønner jo det, men kan man ha _generellt_ dårligere immunforsvar om man har vært prematur?

Vet ikke svaret på det du spør om, men tenkte å tipse om å ta C-vitaminer, hvis du ikke allerede gjør det. E-vitamin er også bra, men C-er best for immunforsvaret.

Skrevet

Vet ikke svaret på det du spør om, men tenkte å tipse om å ta C-vitaminer, hvis du ikke allerede gjør det. E-vitamin er også bra, men C-er best for immunforsvaret.

Takk for tips, men c-vitaminer tar jeg + tran:o)

Skrevet

Tror ikke det har noen sammenheng. Jeg har vært tynn som en strek hele mitt liv og har en jernhelse. Plukker aldri opp noenting av det som går.

Skrevet

Tror ikke det har noen sammenheng. Jeg har vært tynn som en strek hele mitt liv og har en jernhelse. Plukker aldri opp noenting av det som går.

Nei det er ikke sikkert det har noen sammenheng med det å være tynn.Men hva når man har vært prematur da?

Skrevet

Nei det er ikke sikkert det har noen sammenheng med det å være tynn.Men hva når man har vært prematur da?

Beklager, det vet jeg lite om annet enn at broren min var det og har vært frisk.

Skrevet

Beklager, det vet jeg lite om annet enn at broren min var det og har vært frisk.

Nå er jo jeg normalt frisk også da.Men jeg var ofte forkjølet da jeg var barn.

Litt bedre nå, men fortsatt litt mer enn hva jeg vil kalle normalt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...