Gå til innhold

treff steder på nettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hvilke steder på nettet er bra treff steder hvis du seriøst har lyst til å møte noen.

Ikke bare for sex men for et seriøst forhold.

Noen som har noen erfaringer?

Skrevet

Spray og Blink er i hvert fall store steder.

Jeg tror nok de fleste du vil møte der inne er ute etter puling - uansett hvor mye de lurer deg til å tro noe annet (de som snakker best for seg er selvsagt de mest drevne) - men du kan selvsagt ha flaks.

Mange har hatt det før deg.

Gjest mange seriøse steder
Skrevet

Jeg anbefaler finnenvenn.no, SMS Soulmates, Dagbladets Noen som passer for meg (nettutgaven) og Dagbladets Blink.

Selv om endel der er mest ute etter sex, så finnes det veldig mange seriøse og hyggelige mennesker der også, som i likhet med deg er ute etter et ordentlig forhold. Bare vær forberedt at du må sile posten du får!

Lykke til!

Skrevet

Jeg traff kjæresten min på spray for et halvt år siden. Han var i utgangspunktet bare ute etter sex, men vi ble kjærester likevel. Han innrømmer at han savnet noe mer, men trodde aldri at han ville finne det på nettet. Jeg ville ha noe mer, men sex er godt også.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg tror nok de fleste du vil møte der inne er ute etter puling - uansett hvor mye de lurer deg til å tro noe annet (de som snakker best for seg er selvsagt de mest drevne) - men du kan selvsagt ha flaks.

Puling var vel bl.a. det hun også var ute etter;-)

Gjest mange seriøse steder
Skrevet

Jeg anbefaler finnenvenn.no, SMS Soulmates, Dagbladets Noen som passer for meg (nettutgaven) og Dagbladets Blink.

Selv om endel der er mest ute etter sex, så finnes det veldig mange seriøse og hyggelige mennesker der også, som i likhet med deg er ute etter et ordentlig forhold. Bare vær forberedt at du må sile posten du får!

Lykke til!

msn soulmates skulle det være

Skrevet

Puling var vel bl.a. det hun også var ute etter;-)

Ja, puling er jo ofte en kjent ingrediens i det forholdet hun søker, men jeg fikk inntrykk av at hun ikke ville ha gutter som bare ville pule.

Og da blir det fort litt mer vrient å finne folk. Både på nettet og i RL.:)

Skrevet

Ja, puling er jo ofte en kjent ingrediens i det forholdet hun søker, men jeg fikk inntrykk av at hun ikke ville ha gutter som bare ville pule.

Hei igjen

Håper jo å finne en som også duger til å ha sex med :-)

Men vil gjerne ha mer enn det da.

ps

noen spess jeg burde se etter på f.eks Blink?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Kona har ikke gjennomskuet meg enda, men så er jeg jo som kjent en luring:-)

Skrevet

Hei igjen

ps

Jeg vet ikke. Jeg har ikke vært på blink.

Men jeg har vært på Spray, og der var damene bare opptatt av sex.

Hører rykter om at guttene er mye verre. :)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hei igjen

ps

Selvsagt. Når jeg kommer først hjem fra jobb rasler jeg med grytene, lager middag osv. Erfaringen som er høstet er, at de dagene er sikkra sex.

Hun fant meg på spray;-)

Skrevet

Haha, den eneste som har skrevet noe seriøst til meg er deg. Ser ikke ut til at du blir forlover enda ;o)

Skrevet

Haha, den eneste som har skrevet noe seriøst til meg er deg. Ser ikke ut til at du blir forlover enda ;o)

To bad! :)

Jeg fjernet min profil. Det var sex, sex og atter sex som sto i hodet på disse kvinnfolkene.

Men det må sies at jeg fikk jævla mange svar. Fikk faktisk mer enn 30 "mail" fra ulike jenter i løpet av en måneds tid når jeg hadde den kule profilen liggende, og det uten at jeg tok kontakt med noen aktivt selv!

Man kommer langt med humor på spray! :)

Skrevet

To bad! :)

Jeg fjernet min profil. Det var sex, sex og atter sex som sto i hodet på disse kvinnfolkene.

Men det må sies at jeg fikk jævla mange svar. Fikk faktisk mer enn 30 "mail" fra ulike jenter i løpet av en måneds tid når jeg hadde den kule profilen liggende, og det uten at jeg tok kontakt med noen aktivt selv!

Man kommer langt med humor på spray! :)

Jeg fikk mange mailer jeg også men ikke en som var vært å svare på :o)

Skrevet

Jeg fikk mange mailer jeg også men ikke en som var vært å svare på :o)

Jeg svarte ikke på så mange selv.

Fikk spader når 50 % av de som skrev til meg skrev på noe tilnærmet sms-språk.

Skrevet

Jeg svarte ikke på så mange selv.

Fikk spader når 50 % av de som skrev til meg skrev på noe tilnærmet sms-språk.

Jeg fikk bare spørsmål om hvorfor jeg var nysgjerrig hehe og med undertone om jeg var nysgjerrig på noe spesielt...

Skrevet

Har selv erfaring med spraydate, og synes det har funket bra - tatt i betraktning av at jeg møtte kjæresten der :-) Ellers så prøvde jeg vel msn soulmates, men syntes det var for tungvint. På spraydate fåt man maange meldinger og "tilbud", så det er lurt å beskrive godt i profilen hva det egentlig er man er ute etter der..!!

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Har selv erfaring med spraydate, og synes det har funket bra - tatt i betraktning av at jeg møtte kjæresten der :-) Ellers så prøvde jeg vel msn soulmates, men syntes det var for tungvint. På spraydate fåt man maange meldinger og "tilbud", så det er lurt å beskrive godt i profilen hva det egentlig er man er ute etter der..!!

Som mann bør jeg vel skrive at jeg liker støvsuging, matlaging, å ta oppvask og legge unger osv. At jeg etter barnefødsel ikke er særlig opplagt til sex.

Er denne profilen ok?

Gjest sol nettvenn
Skrevet

Sol nettvenn synes jeg virker mer seriøs enn spray-date. Spray-date er et morsomt sted å være, men *just for fun*.

Skrevet

Som mann bør jeg vel skrive at jeg liker støvsuging, matlaging, å ta oppvask og legge unger osv. At jeg etter barnefødsel ikke er særlig opplagt til sex.

Er denne profilen ok?

He-he.. hos noen, kanskje??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...