Maggi Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Jeg stemte ikke på Jan sist, men stemmer i alle fall ikke på Erna til høsten. Vel, jeg bor ikke i hennes distrikt, heller. Men er Høyre det det var? Synes de nærmer seg FrP, jeg. Jeg har vørt en innnbitt anti-Ap pga infiltrasjon og maktmisbruk i gamle dager. Men nå lurer jeg på om Jens er tingen, jeg. Hva synes dere..? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Jeg stemmer på Hanna enda jeg. 0 Siter
Maggi Skrevet 11. september 2004 Forfatter Skrevet 11. september 2004 Jeg stemmer på Hanna enda jeg. Du lar deg ikke lure så lett, nei. Det skjønner jo alle. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Du lar deg ikke lure så lett, nei. Det skjønner jo alle. Hanna er (var) stødig, jeg kjenner henne foresten, hun har bodd i samme by som meg. 0 Siter
Maggi Skrevet 11. september 2004 Forfatter Skrevet 11. september 2004 Hanna er (var) stødig, jeg kjenner henne foresten, hun har bodd i samme by som meg. Den gamle garden var da stødig, omtrent hele gjengen. Kontrasten er stor når Willock, Steen eller Førde for den saks skyld debatterer dagens politikere. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Den gamle garden var da stødig, omtrent hele gjengen. Kontrasten er stor når Willock, Steen eller Førde for den saks skyld debatterer dagens politikere. Alt var bedre før - til og med damene;-) 0 Siter
Maggi Skrevet 11. september 2004 Forfatter Skrevet 11. september 2004 Alt var bedre før - til og med damene;-) Sier du det...? Hvor langt tilbake går du..? Jeg mener, 60tallet var vel en god årgang..? ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Jeg stemmer på Hanna enda jeg. Det gjør jeg også ) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Sier du det...? Hvor langt tilbake går du..? Jeg mener, 60tallet var vel en god årgang..? ;o) Joda;-) 0 Siter
Maggi Skrevet 11. september 2004 Forfatter Skrevet 11. september 2004 Joda;-) Det var det jeg trodde. He he. Fornuftig kar, du. Har noen sagt det tidligere..? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Det gjør jeg også ) Det vet jeg - det snakka vi om;-) Hva gjør du i kveld? 0 Siter
Maggi Skrevet 11. september 2004 Forfatter Skrevet 11. september 2004 Det gjør jeg også ) Dere stemmer blankt, altså..? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Det var det jeg trodde. He he. Fornuftig kar, du. Har noen sagt det tidligere..? Mange, bare spør Dorthe:-) 0 Siter
Maggi Skrevet 11. september 2004 Forfatter Skrevet 11. september 2004 Mange, bare spør Dorthe:-) Mange ganger fra Dorthe, eller mange, bare spør Dorthe...? 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Det vet jeg - det snakka vi om;-) Hva gjør du i kveld? Er på vent ( Venninna mi skulle ha forseparty og så skulle vi gå på pub før de gikk videre til byen. Ser dårlig ut, blir nok ikke noen pub på meg. Gidder ikke å styre for en pils og så gå hjem. Spurte om de ville forse her men det var uaktuelt, så da så. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Er på vent ( Venninna mi skulle ha forseparty og så skulle vi gå på pub før de gikk videre til byen. Ser dårlig ut, blir nok ikke noen pub på meg. Gidder ikke å styre for en pils og så gå hjem. Spurte om de ville forse her men det var uaktuelt, så da så. Jeg har vakt, så ingen pub her heller. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Mange ganger fra Dorthe, eller mange, bare spør Dorthe...? En spøk bare... 0 Siter
Maggi Skrevet 11. september 2004 Forfatter Skrevet 11. september 2004 En spøk bare... Åååååååååå ja. Da så. Ikke den store politiske stemningen her i kveld. He he. Det er jo lørdag. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Dere stemmer blankt, altså..? Nei, selvfølgelig gjør vi ikke det. Jeg stemmer på naboen jeg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Jeg har vakt, så ingen pub her heller. Nå har hun ringt så nå er jeg snart på vet. Skal bare borti gata. Billig vet du ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.