Gå til innhold

Er Høyre det det var...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stemte ikke på Jan sist, men stemmer i alle fall ikke på Erna til høsten. Vel, jeg bor ikke i hennes distrikt, heller. Men er Høyre det det var? Synes de nærmer seg FrP, jeg.

Jeg har vørt en innnbitt anti-Ap pga infiltrasjon og maktmisbruk i gamle dager. Men nå lurer jeg på om Jens er tingen, jeg.

Hva synes dere..?

Skrevet

Jeg stemmer på Hanna enda jeg.

Du lar deg ikke lure så lett, nei. Det skjønner jo alle.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Du lar deg ikke lure så lett, nei. Det skjønner jo alle.

Hanna er (var) stødig, jeg kjenner henne foresten, hun har bodd i samme by som meg.

Skrevet

Hanna er (var) stødig, jeg kjenner henne foresten, hun har bodd i samme by som meg.

Den gamle garden var da stødig, omtrent hele gjengen. Kontrasten er stor når Willock, Steen eller Førde for den saks skyld debatterer dagens politikere.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Den gamle garden var da stødig, omtrent hele gjengen. Kontrasten er stor når Willock, Steen eller Førde for den saks skyld debatterer dagens politikere.

Alt var bedre før - til og med damene;-)

Skrevet

Alt var bedre før - til og med damene;-)

Sier du det...? Hvor langt tilbake går du..? Jeg mener, 60tallet var vel en god årgang..? ;o)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Sier du det...? Hvor langt tilbake går du..? Jeg mener, 60tallet var vel en god årgang..? ;o)

Joda;-)

Skrevet

Joda;-)

Det var det jeg trodde. He he.

Fornuftig kar, du. Har noen sagt det tidligere..?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det gjør jeg også :o)

Det vet jeg - det snakka vi om;-) Hva gjør du i kveld?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det var det jeg trodde. He he.

Fornuftig kar, du. Har noen sagt det tidligere..?

Mange, bare spør Dorthe:-)

Skrevet

Mange, bare spør Dorthe:-)

Mange ganger fra Dorthe, eller mange, bare spør Dorthe...?

Skrevet

Det vet jeg - det snakka vi om;-) Hva gjør du i kveld?

Er på vent :o( Venninna mi skulle ha forseparty og så skulle vi gå på pub før de gikk videre til byen. Ser dårlig ut, blir nok ikke noen pub på meg. Gidder ikke å styre for en pils og så gå hjem. Spurte om de ville forse her men det var uaktuelt, så da så.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Er på vent :o( Venninna mi skulle ha forseparty og så skulle vi gå på pub før de gikk videre til byen. Ser dårlig ut, blir nok ikke noen pub på meg. Gidder ikke å styre for en pils og så gå hjem. Spurte om de ville forse her men det var uaktuelt, så da så.

Jeg har vakt, så ingen pub her heller.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Mange ganger fra Dorthe, eller mange, bare spør Dorthe...?

En spøk bare...

Skrevet

En spøk bare...

Åååååååååå ja. Da så.

Ikke den store politiske stemningen her i kveld. He he.

Det er jo lørdag.

Skrevet

Dere stemmer blankt, altså..?

Nei, selvfølgelig gjør vi ikke det. Jeg stemmer på naboen jeg.

Skrevet

Jeg har vakt, så ingen pub her heller.

Nå har hun ringt så nå er jeg snart på vet. Skal bare borti gata. Billig vet du :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...