Gå til innhold

Er Høyre det det var...?

Anbefalte innlegg

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Åååååååååå ja. Da så.

Ikke den store politiske stemningen her i kveld. He he.

Det er jo lørdag.

Vi har nok av politikere her, men de diskuterer ikke først og fremst partipolitikk.

Politikk er kjedelige greier her på DOL, prøv heller njus.

På Lørdagene flørter vi;-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Nå har hun ringt så nå er jeg snart på vet. Skal bare borti gata. Billig vet du :o)

Hvem ringte - og hvor:-)

Skrevet

Hvem ringte - og hvor:-)

Venninna mi, så nå stikker jeg på puben noen timer.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Venninna mi, så nå stikker jeg på puben noen timer.

Kos deg - og send melding;-)

Skrevet

Vi har nok av politikere her, men de diskuterer ikke først og fremst partipolitikk.

Politikk er kjedelige greier her på DOL, prøv heller njus.

På Lørdagene flørter vi;-)

..njus...?

OK, da savner jeg det gamle forumet, hva de nå het, det om livssyn og etikk.

Flørt i vei, dere.

Skrevet

Kos deg - og send melding;-)

Men de er jo så trege og blir aldri ferdig, et kvarter, et kvarter og nå et kvarter til.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

..njus...?

OK, da savner jeg det gamle forumet, hva de nå het, det om livssyn og etikk.

Flørt i vei, dere.

"..njus...?"

Ja, hvis du er politisk interessert er news det rette stedet. Der reffer du dine "artsfrender".

På news (njus) blir de stundom _så_ uvenner at det blir rettsak.

I fjor høst brakte Gordon Spangelid og Arild Karlsen (kjent barnepsykolog) sammen i rettsalen, det var et innslag i tv-2 nyhetene om det.

Jeg er personlig blitt ringt opp av newsere, en av gangene på selveste lillejulaften.

Skrevet

"..njus...?"

Ja, hvis du er politisk interessert er news det rette stedet. Der reffer du dine "artsfrender".

I fjor høst brakte Gordon Spangelid og Arild Karlsen (kjent barnepsykolog) sammen i rettsalen, det var et innslag i tv-2 nyhetene om det.

Jeg er personlig blitt ringt opp av newsere, en av gangene på selveste lillejulaften.

Takk, kanskje det er noe...!?!

Skrevet

"..njus...?"

Takk, kanskje det er noe...!?!

Skrevet

"..njus...?"

Nesten riktig. Rettsaken har det aldri blitt noe av.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Nesten riktig. Rettsaken har det aldri blitt noe av.

Det var da enda bra, Oslopolitiet må da andre ting å ta seg av. Hvor er Krekar nå?:-)

Skrevet

Vesenet bak lignet påfallende på et av marsvinene til ungene:-)

Ha Ha ha..:-)

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor dere ikke klarer å tenke nytt jeg!

Det er endel små partier som prøver å komme seg opp og frem, med masse gode poeng og de som hvirkelig VIL gjøre noe... for norge og det norske folk... sjønner ikke hvrofor dere absolutt må stemme Ap, H, V, SV og ikke mins KRF... er det ikke på tide med litt nytt blod da... De andre har jo skakk-kjørt norge lenge nok syntes jeg!

Er det ikke på tide å tenke litte granne fremover?

Skrevet

Det er endel små partier som prøver å komme seg opp og frem, med masse gode poeng og de som hvirkelig VIL gjøre noe... for norge og det norske folk... sjønner ikke hvrofor dere absolutt må stemme Ap, H, V, SV og ikke mins KRF... er det ikke på tide med litt nytt blod da... De andre har jo skakk-kjørt norge lenge nok syntes jeg!

Finnes det andre partier med en helhetlig politikk?

Skrevet

Jo, men småpartier klarer ikke annet enn koalisjonsregjeringer, og da er det lite som blir utrettet. Idealister tror og stemmer på nytt blod, mange av oss andre prøver å stemme slik at det blir en skikkelig regjering med en kontinuitet.

Skrevet

Erna er en jernkvinne. Hun var mer lovende i mine øyne før hun tok over som leder. Synes hun har et for stort marerkingsbehov.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...