Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man har avtale klokka 21 og folk aldri blir ferdige så er det tilpass for dem at jeg trekker meg, ikke sant? Det er ikke jeg som er sær da?. Blir slik at jeg føler at det ikke er noe viktig om jeg er med eller ikke.

monique1365380367
Skrevet

ikke tenk på det engang.... er jeg på et møte eller noe i den dur, og det varer lenger enn jeg har barnevakt....vel, da stikker jeg!

Og, ingen dårlig samvittighet......jeg driter i hva andre syns......

Skrevet

Hvis det tar lang tid og de ikke har rimelig grunn så syns jeg det er greit å si at avtalen er avlyst..

Men det er en problemstilling som jeg nesten alltid er den andre parten i, for jeg er oftest den som er sent ute...

Da blir jeg selvsagt ikke sur om noen utsetter meg for det samme.

Skrevet

Hvis det tar lang tid og de ikke har rimelig grunn så syns jeg det er greit å si at avtalen er avlyst..

Men det er en problemstilling som jeg nesten alltid er den andre parten i, for jeg er oftest den som er sent ute...

Da blir jeg selvsagt ikke sur om noen utsetter meg for det samme.

Jeg ble med ut da og resultatet var at venninna mi forsvant da vi var i skippergata. Der satt jeg helt alene uten mulighet til taxi. Jeg er dritforbannet. Det var mer enn langt nok alene hjem....

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg ble med ut da og resultatet var at venninna mi forsvant da vi var i skippergata. Der satt jeg helt alene uten mulighet til taxi. Jeg er dritforbannet. Det var mer enn langt nok alene hjem....

Hva f*** gjorde dere i Skippergata?:-)

Skrevet

Hva f*** gjorde dere i Skippergata?:-)

Der er det en ok pub med dans :o)

Skrevet

ikke tenk på det engang.... er jeg på et møte eller noe i den dur, og det varer lenger enn jeg har barnevakt....vel, da stikker jeg!

Og, ingen dårlig samvittighet......jeg driter i hva andre syns......

Jeg har vært ute med henne for siste gang. Det var ikke en hyggelig opplevelse.

Skrevet

Det var dårlig gjort! Syns det er ille nok at folk forsvinner til alle kanter når jeg er på et kjent sted og kan komme meg hjem til og med, jeg.. Det er ikke noe kult å bli forlatt ute på byen :(

Skrevet

Det var dårlig gjort! Syns det er ille nok at folk forsvinner til alle kanter når jeg er på et kjent sted og kan komme meg hjem til og med, jeg.. Det er ikke noe kult å bli forlatt ute på byen :(

Og i hvert fall ikke på byens verste strøk. Jeg har tatt henne nå og hun hadde ørten "gode" unnskyldninger.

Skrevet

Hun ville vel på potta, men turte ikke å si det.

Skrevet

Hun ville vel på potta, men turte ikke å si det.

LLO, jeg har nå vært på potta noen ganger jeg også.

Skrevet

LLO, jeg har nå vært på potta noen ganger jeg også.

Det er koselig der!

Skrevet

Det er koselig der!

Ja, det er det. Men litt kjedelig i lengden hvis man er på mannejakt ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...