Gjest tralllallallallalla Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Jeg vil helst gå til en kvinnelig tannlege, og det må være ok priser, og ikke sånn superdyrt i forhold til andre tannleger. Og så må hun være veldig, veldig snill og flink! Finnes det en slik en? 0 Siter
....AV Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 http://www.gulesider.no/gsi/tolink.do?bkode=2159&bcId=2159&fkode=Z0GX21KK&lineId=Z0GX21KK&firma=Sagstuen+Gro+Smidt&custId=0&url=%2FcompanyDetails.do&itemId=MUP Jeg har brukt henne. Hun er snill og grei og lett på hånden, synes jeg. Prisene var vel helt vanlige tror jeg, jeg reagerte i hvertfall ikke på det. Jeg tror han jeg bruker nå er dyrere. 0 Siter
Gjest eks-Lillestrøm Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Gå til Turid Sagbakken Berg i Storgata. Hun er veldig hyggelig og vil nok kunne berolige deg om du er engstelig for tannlegebesøk. Jeg går dit fremdeles selv om jeg flyttet til Oslo for mange år siden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.