Gjest bokhyller til salgs Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 I mitt tidlige voksenliv var jeg medlem av diverse bokklubber, nå har jeg en hel masse bøker som er lest en halv til en gang og bare samler støv. I dag er dagen da jeg skal sortere og kaste med hård hand. Er det flere her som samler bare fordi det er bøker?? 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Ikke kast bøkene! Ta dem til en bruktsjappe og selg dem, du får noen kroner for dem, og andre kan få glede av bøkene dine for en billig penge. 0 Siter
Soria Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Jeg samler på bøker, men bare de jeg liker. De dårlige kaster jeg. 0 Siter
Gjest igitur Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Ja, og jeg ville gitt bøkene til loppemarked i hvert fall. 0 Siter
KaVa Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Enig med "uglemor" - selg dem til ei bruktboksjappe - så tjener du noen kroner på ryddesjauen - og gleder andre bokelskere med billige bruktbøker :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Man kaster da ikke bøker. Ikke selger man dem heller. Jeg har aldri tenkt på meg som en samler og akkurat nå er mitt store problem at alle bøkene mine er på loftet og det synes jeg er skammelig. 0 Siter
Gjest bokhyller til salgs Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Man kaster da ikke bøker. Ikke selger man dem heller. Jeg har aldri tenkt på meg som en samler og akkurat nå er mitt store problem at alle bøkene mine er på loftet og det synes jeg er skammelig. He, he, sånn tenkte jeg også, men nå har jeg begynt å kvitte meg med unødige ting jeg omgir meg med, og da er bøkene en del av det. Vi kan jo ikke samle på alt mulig?? Men du verden, jeg kommer til å beholde mye... jeg er glad i bøker, men jeg har ikke plass til SÅÅ mye. 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 He, he, sånn tenkte jeg også, men nå har jeg begynt å kvitte meg med unødige ting jeg omgir meg med, og da er bøkene en del av det. Vi kan jo ikke samle på alt mulig?? Men du verden, jeg kommer til å beholde mye... jeg er glad i bøker, men jeg har ikke plass til SÅÅ mye. Jeg har kvittet meg med masse men platene og bøkene mine skal jeg ikke kvitte meg med. Men jeg har kastet ut spisestua og seksjoner og slike ting. Jeg vil ha plass ) 0 Siter
Gjest Bokenbruse Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 I våres ga jeg bort ca 500 bøker til Marita stiftelsen, det føltes godt selv om jeg egentlig ville samle,samle, samle. Men de fleste bøker blir jeg irritert over å lese flere ganger - spesielt krim. De mest spesielle bøkene mine kommer jeg nok til å lese igjen. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Jeg har kvittet meg med masse men platene og bøkene mine skal jeg ikke kvitte meg med. Men jeg har kastet ut spisestua og seksjoner og slike ting. Jeg vil ha plass ) Samme her. Jeg kaster nådeløst når det gjelder det meste, men bøker og CD-er, der går grensen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Samme her. Jeg kaster nådeløst når det gjelder det meste, men bøker og CD-er, der går grensen. Vet du hvor jeg kan få tak i bokhyller som rekker helt til taket? 0 Siter
Gjest ikke kast Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Ikke kast dem!! Gi til fretex, bruktbu, loppemarked, ett eller annet! Mange kjøper brukte bøker, og samler! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.