Gå til innhold

Kaste bøker

Gjest bokhyller til salgs

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mitt tidlige voksenliv var jeg medlem av diverse bokklubber, nå har jeg en hel masse bøker som er lest en halv til en gang og bare samler støv. I dag er dagen da jeg skal sortere og kaste med hård hand.

Er det flere her som samler bare fordi det er bøker??

Skrevet

Ikke kast bøkene! Ta dem til en bruktsjappe og selg dem, du får noen kroner for dem, og andre kan få glede av bøkene dine for en billig penge.

Skrevet

Jeg samler på bøker, men bare de jeg liker. De dårlige kaster jeg.

Skrevet

Ja, og jeg ville gitt bøkene til loppemarked i hvert fall.

Skrevet

Enig med "uglemor" - selg dem til ei bruktboksjappe - så tjener du noen kroner på ryddesjauen - og gleder andre bokelskere med billige bruktbøker :-)

Skrevet

Man kaster da ikke bøker. Ikke selger man dem heller.

Jeg har aldri tenkt på meg som en samler og akkurat nå er mitt store problem at alle bøkene mine er på loftet og det synes jeg er skammelig.

Skrevet

Man kaster da ikke bøker. Ikke selger man dem heller.

Jeg har aldri tenkt på meg som en samler og akkurat nå er mitt store problem at alle bøkene mine er på loftet og det synes jeg er skammelig.

He, he, sånn tenkte jeg også, men nå har jeg begynt å kvitte meg med unødige ting jeg omgir meg med, og da er bøkene en del av det. Vi kan jo ikke samle på alt mulig??

Men du verden, jeg kommer til å beholde mye... jeg er glad i bøker, men jeg har ikke plass til SÅÅ mye.

Skrevet

He, he, sånn tenkte jeg også, men nå har jeg begynt å kvitte meg med unødige ting jeg omgir meg med, og da er bøkene en del av det. Vi kan jo ikke samle på alt mulig??

Men du verden, jeg kommer til å beholde mye... jeg er glad i bøker, men jeg har ikke plass til SÅÅ mye.

Jeg har kvittet meg med masse men platene og bøkene mine skal jeg ikke kvitte meg med. Men jeg har kastet ut spisestua og seksjoner og slike ting. Jeg vil ha plass :o)

Gjest Bokenbruse
Skrevet

I våres ga jeg bort ca 500 bøker til Marita stiftelsen, det føltes godt selv om jeg egentlig ville samle,samle, samle. Men de fleste bøker blir jeg irritert over å lese flere ganger - spesielt krim. De mest spesielle bøkene mine kommer jeg nok til å lese igjen.

Skrevet

Jeg har kvittet meg med masse men platene og bøkene mine skal jeg ikke kvitte meg med. Men jeg har kastet ut spisestua og seksjoner og slike ting. Jeg vil ha plass :o)

Samme her. Jeg kaster nådeløst når det gjelder det meste, men bøker og CD-er, der går grensen.

Skrevet

Samme her. Jeg kaster nådeløst når det gjelder det meste, men bøker og CD-er, der går grensen.

Vet du hvor jeg kan få tak i bokhyller som rekker helt til taket?

Gjest ikke kast
Skrevet

Ikke kast dem!! Gi til fretex, bruktbu, loppemarked, ett eller annet! Mange kjøper brukte bøker, og samler!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...