Gå til innhold

Ungkars-Janniche og pupper

Anbefalte innlegg

Gjest puppestell
Skrevet

At hun har små pupper er nå så, hun er da ei nydelig jente likevel.

Jeg synes bare det er så rart at hun har på seg kjoler som fremhever de manglende puppene. Flere som har reagert på det?

Skrevet

En flott veltrent kropp bør vel kunne fremheves uansett. Hun har de puppene hun har, og det er sikkert flott med små struttepupper istedenfor fete hengepupper. Mener at hun ikke har noe å skjemmes over jeg da.

Gjest puppestell
Skrevet

En flott veltrent kropp bør vel kunne fremheves uansett. Hun har de puppene hun har, og det er sikkert flott med små struttepupper istedenfor fete hengepupper. Mener at hun ikke har noe å skjemmes over jeg da.

Jeg mener heller ikke at hun har noe å skjemmes over, men det ser nå rart ut med kjoler som henger der det skulle vært fyllt ut med pupper. Det går an å velge klær etter kroppen!

Skrevet

For et latterlig innlegg.

Nå søkte jeg på jenta og fant et videointervju med henne, og dama ser jo regelrett perfekt ut. Med perfekte pupper til en svært veltrent kropp.

Forstår jo at enkelte blir misunnelige på en så flott jente, men å henge seg opp i denne jentas utseende - pupper eller hva det nå måtte være - vitner om et forrykt sinn.

Puppene står perfekt til hennes perfekte kropp.

Gjest puppestell
Skrevet

Nå søkte jeg på jenta og fant et videointervju med henne, og dama ser jo regelrett perfekt ut. Med perfekte pupper til en svært veltrent kropp.

Forstår jo at enkelte blir misunnelige på en så flott jente, men å henge seg opp i denne jentas utseende - pupper eller hva det nå måtte være - vitner om et forrykt sinn.

Jeg synes ditt innlegg er latterlig, som de fleste andre innlegg du har her. Du tror du forvalter den eneste sannhet uansett hva det måtte være. Hun har små pupper, det kan selv ikke du kverulere bort. Om du liker små pupper er det nå slett ikke alle som gjør det.

Hønsehjerne!

Skrevet

Jeg synes ditt innlegg er latterlig, som de fleste andre innlegg du har her. Du tror du forvalter den eneste sannhet uansett hva det måtte være. Hun har små pupper, det kan selv ikke du kverulere bort. Om du liker små pupper er det nå slett ikke alle som gjør det.

Hønsehjerne!

Nope, det er ikke alle som liker små pupper, men du ser f.eks. ikke meg forfatte innlegg hvor jeg skriver at jenter med 4 kg for mye bør kle seg på bestemte måter sånn at vi slipper å se hennes små valker.

Ei heller ser du meg be jenter med ufine pupper droppe å sole seg toppløse fordi _jeg_ ikke liker puppene deres.

Jeg kritiserer ikke din smak når det gjelder pupper. Jeg kritiserer deg for å be mennesker med en kropp du ikke liker - og hva man liker av kropp er som kjent relativt subjektivt - å kle seg annerledes for å skjule det du ikke liker.

Det vitner om et meget snevert menneskesyn, men i ditt tilfelle gjetter jeg på at det hele bunner ut i misunnelse på grunn av lav selvtillit over egen kropp, så du er unnskyldt.

Skrevet

Har ikke lagt merke til at hun har små pupper jeg. Det jeg har lagt merke til er at hun er veldig pen.

Gjest puppestell
Skrevet

Har ikke lagt merke til at hun har små pupper jeg. Det jeg har lagt merke til er at hun er veldig pen.

Sikkert fordi du er jente

Skrevet

Synes hun ser flott ut jeg, og puppene står til kroppen hennes..., smal..., og dermed små pupper!!

Generellt synes jeg jenter er kjappe til å kritisere hverandre, hva er poenget???

Skrevet

Nå er det engang sånn at mange syntes det er pent med den str. på puppene. Jenta ser jo perfekt ut, og hvorfor ikke vise det frem. Syntes det er flott med jenter som tør vise seg uansett jeg da. dette vitner om at hun er selvsikker.

Gjest feil snitt
Skrevet

Å ha kjoler som fremhever en fast og nett figur er flott. Men hun burde få hjelp til å velge kjoler som ikke er fasongsydd til damer med større pupper, for da "henger" kjolen helt feil.

Skulle tro hun fikk hjelp til slkt i sånne programmer?

Skrevet

Å ha kjoler som fremhever en fast og nett figur er flott. Men hun burde få hjelp til å velge kjoler som ikke er fasongsydd til damer med større pupper, for da "henger" kjolen helt feil.

Skulle tro hun fikk hjelp til slkt i sånne programmer?

Men en dame med stor pupper kunne jo aldri ha brukt den kjlen hun brukte. Det ville jo sett latterlig ut.

Gjest feil snitt
Skrevet

Men en dame med stor pupper kunne jo aldri ha brukt den kjlen hun brukte. Det ville jo sett latterlig ut.

Men jeg skrev _større_ ( B-cup feks), ikke _store_.

Skrevet

Men jeg skrev _større_ ( B-cup feks), ikke _store_.

Jeg har B + / C - og hadde aldri gått i en sånn kjole uten BH.

Skrevet

Ja, da dette har virkelig skaffet meg hodebry.

Har helt ødelagt nattesøvnen min.

Skrevet

Personlig synes jeg hun har akkurat passe store sexy pupper, og jeg forstår godt at hun går i ettersittende klær for å fremheve dem.

Nå synes jeg (og faktisk mange andre gutter) at små pupper kan være vel så sexy som store.

I tillegg holder de små seg vesentlig bedre med årene.....:-)

Så jeg synes hele dama kommer i særdeles flott innpakning!

Skrevet

Helt enig med deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...