Gå til innhold

Ungkars-Janniche og pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nope, det er ikke alle som liker små pupper, men du ser f.eks. ikke meg forfatte innlegg hvor jeg skriver at jenter med 4 kg for mye bør kle seg på bestemte måter sånn at vi slipper å se hennes små valker.

Ei heller ser du meg be jenter med ufine pupper droppe å sole seg toppløse fordi _jeg_ ikke liker puppene deres.

Jeg kritiserer ikke din smak når det gjelder pupper. Jeg kritiserer deg for å be mennesker med en kropp du ikke liker - og hva man liker av kropp er som kjent relativt subjektivt - å kle seg annerledes for å skjule det du ikke liker.

Det vitner om et meget snevert menneskesyn, men i ditt tilfelle gjetter jeg på at det hele bunner ut i misunnelse på grunn av lav selvtillit over egen kropp, så du er unnskyldt.

Særdeles godt sagt!

Skrevet

Personlig synes jeg hun har akkurat passe store sexy pupper, og jeg forstår godt at hun går i ettersittende klær for å fremheve dem.

Nå synes jeg (og faktisk mange andre gutter) at små pupper kan være vel så sexy som store.

I tillegg holder de små seg vesentlig bedre med årene.....:-)

Så jeg synes hele dama kommer i særdeles flott innpakning!

Har du noen linker til bilder av hele henne? Har ikke sett dama jeg.

Gjest feil snitt
Skrevet

Jeg har B + / C - og hadde aldri gått i en sånn kjole uten BH.

Er det denne kjolen?

Man kan vel ha bh under den, bare man har riktig bh?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=239555

Jeg synes janniche er kjempeflott, men har stygge klær. Men det er vel kanskje TVNorge som velger ut klærne?

Skrevet

Har du noen linker til bilder av hele henne? Har ikke sett dama jeg.

Jeg så noen bilder i VG (tror jeg?) for en tid tilbake, samt en video av et intervju.

Men har desverre ingen linker.

Forsøk å søke på internett, så tipper jeg du finner det.

Skrevet

Er det denne kjolen?

Jeg synes janniche er kjempeflott, men har stygge klær. Men det er vel kanskje TVNorge som velger ut klærne?

Jeg tenkte på den kjolen huin hadde på seg i første episode forrige mandag. Joda, man kan ha større pupper i den hvite, men jeg syntes hun var svært flott i den jeg.

Skrevet

Er det denne kjolen?

Jøss,hun var jo nydelig.

Passet perfekt i den kjolen.

Skrevet

Jeg tenkte på den kjolen huin hadde på seg i første episode forrige mandag. Joda, man kan ha større pupper i den hvite, men jeg syntes hun var svært flott i den jeg.

Jeg har ikke sett programmet.

Jeg synes bare hele innlegget ditt oser av komplekser.

Dama er flott,uansett pupper.

Når jeg ser svarene mange menn gir deg,forstår jeg at det er kvinner som er værst til å kritisere hverandre.

Menn virker mye mer voksne på det området synes jeg.

Skrevet

Når jeg ser svarene mange menn gir deg,forstår jeg at det er kvinner som er værst til å kritisere hverandre.

MITT INNLEGG!!!???? Jeg forsvarer jo her dama og sier at jeg syntes hun ER flott..- Du må ha postet dette feil...

Skrevet

Og jeg forventer meg en uforbeholden unnskyldning ;-) For jeg prøver å fortelle "feil snitt" at hun (Janniche) slett IKKE har feil snitt.

Skrevet

Og jeg forventer meg en uforbeholden unnskyldning ;-) For jeg prøver å fortelle "feil snitt" at hun (Janniche) slett IKKE har feil snitt.

Huff,den unnskyldningen skal du få med en gang.

UNNSKYLD,jeg har visst rotet fryktelig her. Misforstått totalt.

Gjest vakker dame, stygge klær
Skrevet

Jeg er enig med "feil snitt" i at Janniche er kjempevakker, men at klærne tv Norge har valgt ut til henne er grusomme.

De passer ikke til henne, men de ville vært stygge på alle andre også. Kunne de ikke valgt noen fine klær, i stedetfor noe som ser ut som de er fra kostymelageret til en 15 år gammel amerikansk såpeserie.

Det er ikke slik at alt kler den smukke, hun er smukk, men klærne kler hun ikke.

Skrevet

Jeg er enig med "feil snitt" i at Janniche er kjempevakker, men at klærne tv Norge har valgt ut til henne er grusomme.

De passer ikke til henne, men de ville vært stygge på alle andre også. Kunne de ikke valgt noen fine klær, i stedetfor noe som ser ut som de er fra kostymelageret til en 15 år gammel amerikansk såpeserie.

Det er ikke slik at alt kler den smukke, hun er smukk, men klærne kler hun ikke.

Tror de færreste ville kledd denne hvite kjolen....

Men hun får den nok til å se bedre ut enn hva de fleste andre ville ha gjort.-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...