Gå til innhold

Trenger matvaretabell

Anbefalte innlegg

Gjest Studentinnen
Skrevet

Jeg prøver å skrive en viktig oppgave i ernæring til i morgen, men jeg trenger en matvaretabell der vitaminer og mineraler i matvarer er oppført. Når jeg søker på nettet finner jeg ingen, og states næringsmiddeltilsyn har bare en bok som må kjøpes og det hjelper meg ikke til i morgen.

Noen som vet om en slik tabell jeg kan bruke?

Skrevet

Sorry, kan'ke hjelpe deg. Men å skrive en viktig oppgave siste dagen før innleveringsfrist har vel aldri vært den smarteste taktikken?

Biblioteket der du bor er vel ikke oppe på en søndag heller?

Skrevet

Sorry, kan'ke hjelpe deg. Men å skrive en viktig oppgave siste dagen før innleveringsfrist har vel aldri vært den smarteste taktikken?

Har du aldri skrevet oppgaver rett før innleveringsfrist???

Gjest Studentinnen
Skrevet

Vi fikk veldig kort frist, pluss at frem til i dag måtte jeg prioritere andre innleveringer og forberedelser.. Ikke lett å rekke alt heller..

Gjest papirtiger
Skrevet

Har du aldri skrevet oppgaver rett før innleveringsfrist???

Viktig kan jo være så mangt. "Viktige" oppgaver på videregående kunne bli skrevet dagen før, men å gjøre det på høyere utdanning er bare tåpelig.

(Studine!)

Gjest studentinnen
Skrevet

Viktig kan jo være så mangt. "Viktige" oppgaver på videregående kunne bli skrevet dagen før, men å gjøre det på høyere utdanning er bare tåpelig.

(Studine!)

Spørs da hvor stor oppgaven er :) En oppgave kan være viktig, selv om den ikke er stor.

Skrevet

(Studine!)

Enig i at oppgaver ikke bør påbegynnes dagen før dersom det gjelder høyere utdanning. Men gjøre oppgaver ferdig dagen før gjorde jeg stort sett alltid - kunne holde på frem til siste minutt før innleveringsfristen. Medførte ikke at jeg fikk dårlige karakterer under mine universitetsstudier - tvert i mot:-) Poenget er at vi her som på andre områder er forskjellige.

Men det å oppdage at man mangler viktige kilder etter at man ikke lenger har muligheten til å skaffe dem, er vel enhver students mareritt!

Skrevet

Takk skal du ha!

Ene linken kan jeg bruke. Du reddet dagen :)

Lykke til med avslutningen av oppgaven!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...